Statistik Umur Dan Jantina Pengunjung 1-15 November 2013

Saturday, November 16, 2013

Statistik Umur Dan Jantina Pengunjung 1-15 November 2013

Baru sempat nak tengok laporan Google Analytics, tentang jantina dan umur pengunjung yang bertandang ke blog ini. Rasanya lebih ramai perempuan daripada lelaki.

Jom kita tengok statistik umur dan jantina pengunjung dari 1 hingga 15 November 2013....




Ternyata betul tekaan Mia. Sebanyak 73% pengunjung blog ini terdiri daripada perempuan. Paling ramai yang datang sini berumur di antara 25 hingga 34 tahun diikuti dengan pengunjung yang berumur di antara18 hingga 24 tahun.

sekali sekala ambil tahu tentang pengunjung... apa salahnya...



47 comments:

  1. cik tergolong dalam umur 18-24 tu..hihiihhh
    kurang sangat lelaki berblog..lelaki lebih suke ber'Game

    ReplyDelete
  2. Terbukti Lelaki tak suka blogwalking. Hehehhe .
    :) :) papepun, tahniah :)

    ReplyDelete
  3. Adam selalu singgah sini , tapi pelik jap umur Adam 14 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. golongan minoriti.... mungkin 0.0++ % ke... xleh masuk dalam carta...

      Delete
  4. hahahah saya tergolong dalam golongan teramai tu :)

    ReplyDelete
  5. CR selalu jugak jenguk sini...walaupun jarang komen hihihi...elok jugak ambik tahu golongan umur dan jantinakan...

    ReplyDelete
  6. Lama juga tak jenguk google analitic nih... Tapi sma mcm kak mia.. Kunjugan blog sya sudah pasti majoritinya perempuan...

    ReplyDelete
  7. Kejap lai nak pergi tengokla kat google analytics.

    ReplyDelete
  8. boboy datang kasi up itu carta..
    heheh..

    ReplyDelete
  9. menambah stat utk boboi boy.. 18 - 24 tahun.. :D

    ReplyDelete
  10. Umur 60 tahun lebih pun layan blog jg.. hehe. Dunia makin maju

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mia pun pelik juga... agak2 entri mana yang diorang baca ekkk...

      Delete
  11. wahai kaum adam, kemane hilangnye minat membace tu kekeke

    ReplyDelete
  12. hehe.. hebat jika wanita ungggul dalam carta kehadiran blog ini. hehe

    http://pemudattbc.blogspot.com/2013/11/live-forum-kekeluargaan-selamatkah.html

    ReplyDelete
  13. lebih 50% pengunjung perempuan tu.. :)

    ReplyDelete
  14. perempuan suka baca blog ke? Lelaki kurang sikitkan....

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum mia...tahniah yer...masih ramai pengunjung wanita yg datang ke sini..;)

    ReplyDelete
  16. Dah lama tak buka google analytics.. Akak buka topik ni baru terpikir nak cek.. Huhu..
    Mieza Suri Shaklee

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.