Wordless Wednesday 60

Wednesday, November 20, 2013

Wordless Wednesday 60



Hiburan seniman jalanan
di depan SOGO Kuala Lumpur 
(gambar malam tadi)


28 comments:

  1. Meriahnyaaa .. Hari ni dah 3 kali up entry WW. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.... entri ni masa on the way balik JB...

      Delete
  2. Tu dia , sis pulun ber WW.. nk juga la ber WW... Heee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. busy sangat satu hari... terpaksa ber WW la...

      Delete
  3. Adam tak berpeluang lagi nak tengok seniman jalanan ni,kat TV pernah :)

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...kak mia,

    wahhh..best gak dengar muzik jalanan kalau mselim3 gi KL kekadang terhibur gak dengar suara diaorang...best mengalahkan artis.

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mselim... memang terhibur, suara pun boleh tahan...

      Delete
  5. ada sekali sy pergi tu tengok org main seruling.. syahdu je.. dlm kesibukan kota tiba2 ada alunan seruling yg mendamaikan.. tiba2 rasa mcm masuk dimensi lain plak. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang seruling tu memang best... tersentuh hingga ke sanubari..

      Delete
  6. saya tak pernah pegi SOGO waktu malam kak.

    ReplyDelete
  7. dulu suka pergi kat central market..kat situ ramai seniman jalanan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama tak gi CM... lepas kalau ke KL, nak ke situ jugalah...

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.