Masa Untuk Makan...

Wednesday, January 22, 2014

Masa Untuk Makan...



Masa untuk makan.... Macam inilah rupanya Lola dan Koko makan. Lola boleh pula menyelit macam itu. Masing-masing ada bekas makanan sendiri. Senang. Tak payah nak berebut-rebut. Seronok tengok terus ambil gambar ini.

warna bulu Koko semakin cerah bila membesar...

25 comments:

  1. assalamualaikum mia...comel nyer dua ekor ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... seronok betul tu... thanks ya..

      Delete
  2. kucing kat rumah wan mati seekor hari ini :(

    ReplyDelete
  3. suka sngt saya tngk doodle comel mia kat header tu. cute

    ReplyDelete
  4. Waahhh..gemuk dan sihatlah kucing kak mia..Bagi makan whiskas ye. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing2 peliharaan di rumah mertua ni... rumah kak mia tak ada kucing...

      Delete
  5. Besar dah lola dengan koko..sangat comel..aah kan kak mia..kucing PC kat kampung pun..bila besar bulunya pudar..ekekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah PC... tu la warna bulu koko tu hitam bila besar tukar jadi warna perang pulak...

      Delete
  6. alahai...mesti kucing tu seronokkan sebab akak sentiasa jaga dia dengan baik

    ReplyDelete
  7. salam mia ..
    yg putih tu, sebijik kucing aby yg siam mixed bengal ..
    nama nya,
    ehem .. Sofea ..
    beberapa entri juga aby crita psl sofea ni kt blog meow tu

    ReplyDelete
  8. eeeeeeeeheeeee comelnyaaa koko lolaa ni haih.
    <3

    ReplyDelete
  9. alala comelnya macam kucing kita atih & alang..sorang satu bekas makan

    ReplyDelete
  10. kucing ni memang tak suka berkongsi bekas..macam kucing fiza pun sama kena ada sorang satu..

    ReplyDelete
  11. orang lalu belakang pon mesti tak toleh dah nie... :-)

    ReplyDelete
  12. Wahh.. tengah syok menjamu selera tu.. :D

    ReplyDelete
  13. Siap ada pinggan lagi. Hehe. Lapar betul tu..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.