Sekejapnya Dah Hari Khamis

Thursday, January 16, 2014

Sekejapnya Dah Hari Khamis


Sekejapnya dah hari Khamis hari ini. Bila ditunggu, rasa lambatnya. Bila tak perasan terasa cepatnya. Esok dah cuti.  Ahad pun cuti juga. Bestnya... Selamat bercuti semua.

Terasa usia meningkat dari sehari ke sehari. Huhuhuhu..

bebelan pagi Khamis...

49 comments:

  1. Tapi seronok juga Mia. Kita ni kat Johor minggu ini banyak cuti - best. Kakak suka:)

    ReplyDelete
  2. ramai yg blk kg ari nie...3 ari cuti, leh laa rehat kat umah...kannn....heaven sungguh..

    ReplyDelete
  3. betul tu kalau kita nak menunggu mesti rasa macam beribu tahun... hikhikhik... macam bercinta pulak....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak mia. bestnya hari khamis. sheila suka khamis sebabnya setiap khamis, baby naik seminggu demi seminggu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tentu seronok + tak sabar menunggu baby membesar kan Sheila. Tahniah!!

      Delete
  5. assalamualaikum mia...skg ni masa mmg cepat berlalukan mia....n selamat bercuti yer...

    ReplyDelete
  6. Public Holiday campur dengan weken..CUTI PANJANG...Yahooooo

    ReplyDelete
  7. walaupun sy di johor bercuti esk..tp sy xdapat cuti..uwaaa

    ReplyDelete
  8. masa makin cepat berlalu..mungkin disebabkan banyak cuti juga kot kak mia..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah ... miggu ni Nat keje 2 ari je ...
    malasnya nak bergerak ke ofis untuk 2 ari tu .. hanya Allah sahaja tau ..
    ^^

    sekejap je kan dah ari khamis ...
    next kene keje 5 hari semula

    ReplyDelete
  10. selamat bercuti kak..betul, sekejap sangat masa berlalu

    ReplyDelete
  11. Memang pantas benar masa berlalu. Pejam celik dh khamis. Hari khamis byk waktu masuk kelas. Inipun baru je dapat lepaskan lelah. Sekejap lagi dah nak masuk kelas semula..

    ReplyDelete
  12. ya memang sekejap je rasa... dah la minggu ni banyak cuti... sape org negeri best... boleh cuti seminggu direct..

    ReplyDelete
  13. esok cuti lagi.. selamat bercuti kak.. ;-)

    ReplyDelete
  14. Cepat jaa kan. Minggu ni banyak cuti. :]

    ReplyDelete
  15. Akhir zaman... Mmg cepat terasa masa yg berlalu...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.