Wordless Wednesday 82

Wednesday, January 22, 2014

Wordless Wednesday 82


Sarapan pagi tadi dengan lontong.

Sedang Berlangsung :

42 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia. fav sheila ni lontong.. dah bape minggu ngidam, tapi malas nak cari. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila.... makanlah... kesian kat baby dalam perut tu....

      Delete
  2. Zara xpena mkn lontong.. xda area sabah. sedap tak ??

    ReplyDelete
  3. wahhh sedapnya kak mia..kat cne tak ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai kesiannya... nanti cubalah masak... cari resepinya kat internet.... hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. sambal je merah menyala tapi tak ada lah pedas sangat...

      Delete
  5. semlm tgk nasik lemak telioq, bgn koi 5 pg tadi wat nasik lemak...nie tgk plak lontong...kena wat jugak ke esok pagi?..hehehehe..

    ReplyDelete
  6. Semalam dah nampak lontong kat kedai makcik dekat tempat keje.. terliur plak.. tapi mcm tak nak sapan bersantan.. ni nampak kat sini pulak.. esok wajib bungkus lah.. hahahahah sedapnya..

    ReplyDelete
  7. tiao kali balik pontian mesti abah beli bekpes lontong ni.sedap kemain lagi

    ReplyDelete
  8. wow..lontong..!!! dah lama betul saya tak mkn lontong ni..

    ReplyDelete
  9. uishhh!!!!
    Lontong mmg nyummmm hihihihi boleh lah nk suruh umi buat xD
    Hihihihh haritu mkn soto, nak lontong pulak hehehhe
    thanks kak miaaaaa tambahkan lagi list craving qila eheheh

    ReplyDelete
  10. breakfast lontong? bule skip lunch ni...hhee

    ReplyDelete
  11. lontong sedapnyee..kt pasir gudang ni xtau nk crk ne..lontong kering ade laa

    ReplyDelete
  12. Dah lama tak makan lontong..banyaknya sambal..

    ReplyDelete
  13. lama pulak tak makan lontong..jarang makan waktu breakfast selalu makan untuk lunch :) sedapnye!

    ReplyDelete
  14. Lontong yg paling sedap adalah di Johor.. :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.