Beli Telekung Kanak-Kanak

Monday, May 5, 2014

Beli Telekung Kanak-Kanak

Tengahari tadi, Mia beli telekung kanak-kanak untuk Sofea yang warna pink dan ada corak renda strawberry kat kedai Rama Rama Studio di Bandar Baru UDA. Sekali terpandang terus berkenan. Terus beli.



Tak sabar nak tunjukkan kat Sofea bila ambil dia dari taska petang nanti. Tentu dia suka.

 dah lama cari yang macam ni... 

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

39 comments:

  1. mesti sofea suka... rajin solat yea sofea

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang suka sangat bila dah tunjuk tadi..

      Delete
  2. assalamualaikum mia...wah mmg pasti sofea suka dpt telekung tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... haah betul tu..

      Delete
  3. Telekung pun boleh menarik perhatian kanak-kanak untuk sembahyang kan..bagus tu

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak anak perempuan..ehehehe.. suke sangat tengok eksesori bebudak pompuan kaler pink..huhu

    ReplyDelete
  5. cantik.. untung sofea dapat ibu yg baik mcm mia.. ^_^

    ReplyDelete
  6. wah ada stroberi, comel2 sebab pink... hik hik hik, mestilah sofea suka kann??? ash tak boleh pakai telekung boleh pakai ketayap jer...hik hik hik...

    ReplyDelete
  7. mmg cantik .... budak2 mesti suka lebih semangat nk solat nanti

    ReplyDelete
  8. Kalau sofea pakai, makin cantik anak akak

    ReplyDelete
  9. mesti comel sofea pakai nanti mesti dia suka tu..pink lagi :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.