Makan Buah Tembikai

Sunday, May 4, 2014

Makan Buah Tembikai



Amboi... bukan main lagi. Balik kerja petang tadi, terus Sofea makan tembikai. Macam itu lah cara dia makan buah tembikai. Suka betul dia....

Jemput makan semua... dessert buah sebelum makan nasi sekejap lagi.. (^_^)

 bagus makan buah......

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

26 comments:

  1. merah menyala isinya tentu sedap rasanya...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...wah sedapnya sofea mkn tembikai tu...:)

    ReplyDelete
  3. menggodanya! sedap makan time waktu panas.

    ReplyDelete
  4. hehe.. desert sbum mkn nasi? knyang dah tuhh mkn tmbikai, xyah mkn nasi =P hahaa

    ReplyDelete
  5. wah wahhhh makan tak ajak org uhuk uhuk

    ReplyDelete
  6. wahhh sedapnya.. lama tak makan tembikai.. terliuq tgk Sofea makan.. hoho

    ReplyDelete
  7. Sedapnyerr tembikai mintak sikit dik sofea..

    ReplyDelete
  8. bagusnya makan buah dulu sebelum makan nasi :)

    ReplyDelete
  9. Adehh. Mcm anak kawe gak. Suka buat tembikai. Tapi baguslah sbb buah ni pun banyak khasiat dan vitamin kan? Harus digalakkan makan. Cuma mak bapa nya kena rajin beli dan tolong potongkan.

    ReplyDelete
  10. Musim2 panas camni memang best kalau makan tembikai... Fuh terliur jap :))

    ReplyDelete
  11. It's good to eat watermelon in this hot weather.

    ReplyDelete
  12. buah tembikai memang sedap..kalau potong² masuk peti ais then makan sejuk² lagi sedap

    ReplyDelete
  13. musim panas skrg ni memang sdp menjamu tembikai :)

    ReplyDelete
  14. biasa kan, kalau makan kenduri selalu ada buah tembikai

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.