Timbang Berat Blog 6

Friday, June 6, 2014

Timbang Berat Blog 6

Dah lama tak timbang berat blog ni. Sekali-sekala buat semakan apalah salahnya. Pagi ini nak cuba timbang sekejap kat SINI.

Size : 116.55 KB
Load Time : 0.43 seconds
Average Speed per KB : 0 seconds


Tak syok pula bila tengok. Bertambah berat blog ini. Macam-macam yang diletaknya. Hmm... ada juga yang nak kena buang sikit ni. Nak slim kan balik. Tiba-tiba jadi risau.

Sesi timbang sebelum ini ada di SINI.

selamat menimbang...

17 comments:

  1. dah timbangg .. hohoo kena diet lahh

    nak letak jugak lah iwebtool kat blog. rasa cam kena slalu timbang neh.. hehe

    T.T nak kena diett neh ..

    [146.25 KB]
    [0.25 seconds]

    ReplyDelete
  2. diet la jawap nye..hehehe... saya pon nak timbang blog lah jugak,,,

    ReplyDelete
  3. Oh, blog also can be weighed. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum Kak Mia..selamat pagi...touching jg kak..kakak sudi singgah blog sya^^...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum
    singgah pagi
    lama rasanya anum x blog walking
    hari ini ada peluang anum singgah ya
    keep in touch

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak timbang berat blog gak..huhu..memang kene ringan je ni

    ReplyDelete
  7. Dah lama x timbang blog.. pun rasa mcm dh berat je..

    ReplyDelete
  8. ayu pun nak timbang blog ayu jugak la...

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...okay juga tu....kalau blog mama mesti lg berat agaknya...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.