Baju Raya Dah Siap

Tuesday, July 1, 2014

Baju Raya Dah Siap



Alhamdulillah, petang tadi baju raya untuk Mia sekeluarga dah siap di jahit. Leganya. Tempohari kan Mia ada cerita sibuk cari tukang jahit di SINI dan tempah baju raya di SINI.

Cepat juga siapnya. Suami Mia baju melayu, Mia pula baju kurung. Sofea pula 2 pasang baju raya. Satu baju kurung dan satu lagi jubah. Semuanya warna serba biru laut sedondon.

sweetnya... terberangan sekejap...

25 comments:

  1. Wahh cantiknya Kak Mia . Awal juga kan tukang jahit siapkan baju . At least takdelah kelam kabut nanti .

    ReplyDelete
  2. wow akak memang sedondon sangat ni. CT baju raya tak cari lagi. selalunya beli siap saja.

    ReplyDelete
  3. cepatnya siap..terbaiklah service tailor ni. :)

    ReplyDelete
  4. Wah... Dh get ready tu.. Mst teruja nk raya dh..hehe

    ReplyDelete
  5. sy pun baru amik bj ry smlm...first time bj ry siap awl...slalo mesti dh hjg2,,hehhe

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia....wah cantik dah siap baju raya yer...mama jer x buat lg pun baju raya thn ni...

    ReplyDelete
  7. wah cepatnya Kak Mia. Saya yang belum adalah saya sendiri.

    ReplyDelete
  8. cepatnye siap..mesti satu kelegaankan??

    weols beli siap jek nanti..:D

    ReplyDelete
  9. cepatnya kak mia.. tp bila dah cepat siap nih tak payah nak pikir bnyak2 kan..hahaha..

    ReplyDelete
  10. Senangkan bila semua dah siap awal...

    ReplyDelete
  11. cepat nya...bagaimana kualiti kerjanya kak..???

    ReplyDelete
  12. boleh duduk dgn senang hati dah ada baju raya akak he

    ReplyDelete
  13. wah ! bestnyer la baju raya dah siap, CN beli dah siap jela, mmg tak sempat nk tempah ;)

    ReplyDelete
  14. wah..dah siap ye...best la kak..kita tk buat pun..beli dah siap..so da tak same ngan en.husband kita tu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.