Eh! Tercabut?

Tuesday, July 15, 2014

Eh! Tercabut?


Itulah dia tajuk entri ini yang Mia terfikir dan tertanya macam mana boleh tercabut cover rim tayar belakang kereta kesayangan Mia.

tayar belakang sebelah kanan

Dah berlubang macam tu. Bila masa dia tercabut dan terjatuh pun, Mia tak perasan. Sayang sangat kat kereta ni. Bila dah tercabut, sedihlah pula.

Nasib baik tayar-tayar yang lain, cover rim nya tak tercabut.

tayar depan sebelah kanan

Bila emosi dah tenang... barulah redha. Takpe lah satu je pun. Bukannya semua tercabut.

dah bertahun guna... kali ini baru tercabut....

25 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, sabar jelah. cover rim ni rugi kalau beli satu ketul kan.. beli set senang kira sikit.

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..kak mia,

    dah tiba masa kena ganti... insaallah lepas nie ok.

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Agknya longgar tpi x perasan kan..xpe lah... Nnt blh cari kt bengkel..de jual rasanya..

    ReplyDelete
  4. dugaan bulan ramadhan... cool kak mia ^^

    ReplyDelete
  5. Sabar ye kak mia...mungkin lepas ni kena kerap periksa agar tak terjadi lagi..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...cari yang baru jer mia...benda tu mmg selalu cicir kalau dah byk kali dibuka...:)

    ReplyDelete
  7. biasanya cover rim mcm ni susah nak cari..selalu jer kena curi MV pun pernah..

    ReplyDelete
  8. La..kesiannya..Tak ada rezekikan..Salam Nuzul Quran dari Blog Santai..

    ReplyDelete
  9. saya memang pernah nampak cover rim kereta orang tercabut and bergolek depan mata. tak sempat nak hon orang tu dah pecut dah

    ReplyDelete
  10. Takpelah nanti senang2 pergi kedai sparepart beli...kalau kat Hyundai mahal nie mau seratus lebih 4 biji. tak boleh beli 1...

    ReplyDelete
  11. Singgah sini..hihi

    Terhentak kuat kot tu..

    ReplyDelete
  12. Teringat kat kereta membe lama, pergi jalan-jalan habis semua rim tertanggal..haha, satu persatu tanggal. nasib badan beli yang murah. haha

    ReplyDelete
  13. Kadang2 kena curi. Depend pada market rim. Cover rim saya pun pernah kena curi. Saya guna black racing BR

    ReplyDelete
  14. prnah juga berlaku, biasanya tukar semua

    ReplyDelete
  15. Salam Kak Mia.. dugaan bulan puasa tu..sabar ye..Allah nak bagi rezeki lain tu.. ;D

    ReplyDelete
  16. Dah longgar @ dicuri...inilah persoalannya

    ReplyDelete
  17. Masuk lubang kot terhentak kuat2 tu yg tercabut kot huhuhu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.