Kali Pertama Sofea Main Ni

Thursday, July 31, 2014

Kali Pertama Sofea Main Ni

Seronoknya Sofea dapat main ni. Kiranya langkah kanan masa bertandang raya ke rumah nenek Mia petang raya kedua. 

Sebelah malamnya.. Sofea seronok main bunga api dan mercun pop pop dengan anak-anak makcik Mia.






Kali pertama Sofea main. Memang suka sangat dia. Mia dengan Suami Mia yang risau. Jaga dia betul-betul masa main ni.

happy hour with family during raya season..

13 comments:

  1. Kanak2 mana yang tak suka main bunga api atau mercun ni kan. Zaman kita kecik2 dulu pun gila jugak dengan benda ni. Hehe

    ReplyDelete
  2. wow berani dia pegang.. anak buat CT ada yang penakot jugak nak main..
    CT pun takut jugak and tak suka asap dari mercun bunga api tu semua..

    ReplyDelete
  3. Wah main mercun pop dan mercun das.....seronoknya sofea.

    ReplyDelete
  4. Assalam
    Selamat Hari Raya dari www.opzzpinky.my

    seronoknya dia main..hati2 ya kak..byk berita da psl mercun ni..bahaya

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan salam pagi Jumaat kak mia..memang seronok bila main masa zaman kanak2..

    ReplyDelete
  6. It's fun to play but I dun let my kids play the fire crackers.

    ReplyDelete
  7. Anak buah saya main bunga api kat balcony rumah je kak
    Heheh

    ReplyDelete
  8. memang kesukaan kanak2 main bunga api nie

    ReplyDelete
  9. salam aidilfitri kak mia. masa saya kecil main pun curi2 je takut dimarahi ibu ... http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...wah mesti seronok sofea main bunga api...:)

    ReplyDelete
  11. budak budak dah jumpa bunga api memang seronok nak main..kita pulak yang takut tengok dorang main

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.