Selipar Baru

Wednesday, November 26, 2014

Selipar Baru



Hah.... comel tak bila tengok pengganti selipar yang putus tempoh hari di SINI. Kali ini serba purple pula siap dengan rama-rama. Harganya pun murah, RM5.90.

Ok lah kan... buat pakai-pakai kat pejabat.


lepas lunch baru beli kat kedai serbaneka yang berdekatan... so sweet... (^_^)


Sedang berlangsung :
Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.com
Blogger dijemput join, klik SINI.


20 comments:

  1. assalamualaikum mia...purple color...:)

    ReplyDelete
  2. comel jerrr selipar ada butterfly hinggap okay

    ReplyDelete
  3. salam singgah sini kak mia...comelnya selipar baru kak mia...murah lagi....

    ReplyDelete
  4. selipar untuk dekt pejbt jerkan.. murah pon ok jer.. hehe

    ReplyDelete
  5. alamak...purple la...saya ni peminat purple...nak kena cari ni......

    ReplyDelete
  6. asalam semestinya selpar ni penting sangat..biar pun apa bentuk kena pakai..agar tapak kaki selamat

    ReplyDelete
  7. Wow...comel jer selipar !!! Kat opis pun perlu juga selipar ni takut2 kat lantai ada staples pin ker , ada thumbtack ker merbahaya tajam.

    Salam ukhwah, Singgah sini dari segmen Giveaway Ephyra Skin Bar Di Mialiana.Com, Good Luck !!!

    http://ismaildotcom.blogspot.com/2014/11/giveaway-ephyra-skin-bar-di-mialianacom.html

    ***IsmailDotCom***

    ReplyDelete
  8. kali ni purple pulak ye..harap tahan lama pakai :)

    ReplyDelete
  9. Cntik purple, hrp kali ni tahan mcm selipar yg lma tu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.