Kucing Angkat Mia

Sunday, January 11, 2015

Kucing Angkat Mia


Wahhh.... hihihi Mia ni ada kucing angkat tau.. Ala.. sebenarnya 2 ekor kucing kesayangan, Shila. Shila salah seorang staf di Unit ICT. Memandangkan Mia ni dah rindu sangat, petang tadi Shila bawakan ke pejabat sekejap.


Si abang, Doyen

Si adik, Laila

Comel tak.... geram sungguh tengok bulu-bulunya yang bersih tu... Gelagat yang cukup menghiburkan. Sayangnya Mia kat Doyen dan Laila.

Sebelum ni Mia ada cerita pasal Lola dan Koko je kan... kali ini giliran Doyen dan Laila pula masuk ke blog ni... weeee....

cat lover...

20 comments:

  1. omak aihhh lawa kucing nih. bersih lagi. Bukan mudah nak jaga kucing.

    ReplyDelete
  2. gerammmm sangat !!
    gojessss la kak mia....

    ReplyDelete
  3. lawanya kucen2 nih...gerammm betul tengok.. kita pun cat lover jugak. kadang2 tak paham orang yang tak suke kuceng nih.. Hehehe..

    pandai tuannya jaga..cantik bulu dorang..^^

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia....comel jer dua2 ekor ni...

    ReplyDelete
  5. i loike corak kat muka laila...alahai..kenapa comel sgt!!??>.<

    ReplyDelete
  6. Alohr, tomeynya.. Tak tau pulak kak Mia pun cat lovver cam saya.. Hehe.. ^^,
    RosmizaAliDotCom™

    ReplyDelete
  7. Comell nye Laila.. suka tengok mata kiri dia tu lain dgn sebelah kanan.. hihi

    ReplyDelete
  8. cantek2 kucing sis Shila tu...saya pun cat lover (8 ekor anak bulus saya) :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.