Koko Si Kucing Parsi

Saturday, November 15, 2014

Koko Si Kucing Parsi


Hitam hitam si tampuk manggis. Sungguhpun hitam dipandang manis. Koko si kucing parsi penyeri keluarga mertua Mia. Sekarang ni dah semakin matang. Sejak dah besar ni, pandai pula nak manja-manja. 

Ni gambar Koko yang sempat Mia snap malam tadi.

apa tengok-tengok

ngantuk sudah

Kawan baik Sofea masa kat rumah mertua. Asyik berkejaran depan belakang dengan Sofea. Exercise katanya. Bila dah penat sama-sama tengok tv ataupun kartun kat handphone Sofea.

Kisah Koko sebelum ini ada di SINI dan SINI.

Koko yang sweet... geram tengok bulu dia...

20 comments:

  1. Comelnyaaaa. miza ada kucing macam ni tapi ekor dia je kembang :D hitamnya pun sama

    ReplyDelete
  2. comel ye .. nana dulu pun ada seekor.maybe baka yang sama...tapi dah bagi orang..huhu T T

    ReplyDelete
  3. kucing parsi la.. Ira memang suka sangat kucing parsi.. dulu ada jugak la bela 3 ekor.. tapi semua kena jual.. huhu.. sedih ~ :'(

    ReplyDelete
  4. kenapa gebu sangat.
    syok kalau gomol-gomol ni

    ReplyDelete
  5. Gebu gebas c koko, uishh nmpk garang hihi

    ReplyDelete
  6. Seronok main ngan kucing..nama kucing fiza pun koko warna orange tapi dah hilang.huhu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.