Carta Pengkomen Tegar September 2015

Friday, October 9, 2015

Carta Pengkomen Tegar September 2015




Carta Top 20 Pengkomen Tegar September 2015


No 1 - Mas Zull (61 komen)


No 2 - Azhafizah (56 komen)


No 3 - The Kehalusan Kelembutan (53 komen)


No 4 - Mardiah Diana (42 komen)


No 5 - AizaMia3 (36 komen)


No 6 - Etuza Etuza (31 komen)


No 7 - Maria Firdz (29 komen)


No 8 - Perdu Cinta (23 komen)


No 9 - Puan Wawa (23 komen)


No 10 - Cikgu Norazimah (22 komen)


No 11 - Aienna Musa (12 komen)



No 12 - Cik Yanie (11 komen)



No 13 - Normi Nieza (10 komen)


No 14 - Sayidah Napisah (9 komen)



No 15 - Ms KejuPenyet (9 komen)



No 16 - Nurul Aqidah Azahar (8 komen)


No 17 - Ahlam Miera Shafie (8 komen)



No 18 - Eyda Sukiman (8 komen)



No 19 - IbuNoey (7 komen)


No 20 - Eintan Nurfuzie (7 komen)


alhamdulillah.. tahniah kepada blogger yang tersenarai di atas... terima kasih kerana sudi jadi pengkomen tegar di blog ini pada bulan September 2015....


Sedang berlangsung :
Join sekarang di SINI.

22 comments:

  1. wow!!! sangat terharu sifu mia..baru rasanya Etuza muncul dah ada penghargaan terbesar ni..Ya Allah nilah nikamt persahabatan mayaMu..sosial maya ini milikMu jua ya Allah tanpa izin Mu tak kami berinteraksi sebegini indah.Tqvm ya

    ReplyDelete
  2. Mia hatimu baik ya..semoga bertambah maju dalam arena blog.teruskan usaha memberi menerima berkongsi ..

    ReplyDelete
  3. setinggi tinggi tahnia yang tersenarai ..bukan mudah...persaingan sengit

    ReplyDelete
  4. wah..sambil tuh boleh terjah blog dorang nih..hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah semua, sekadar berukhuwah , terima kasih kak mia,
    yana doakan semoga kak mia terus menulis dan memberi informasi berguna pada semua . Aamiin

    ReplyDelete
  6. Salam singgah sini kak mia..Alhamdillah masih setia bertapah di blog kak mia....terima kasih kak mia dan semoga terus berjaya Salam dunia blogging...tahniah juga kepada semuanya...

    ReplyDelete
  7. lamanya tak tinggal komen kat blog kak mia....baca je, tapi tak tinggal jejak..sibuk sgt 2-3 bulan lepas :(

    ReplyDelete
  8. waaaaaaa ada nama yanie jgak. Tq2 hehehehe

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...alhamdullilah dan tahniah kepada semua pengomen tegar...:)

    ReplyDelete
  10. Aduhh, turun carta plak.. Kena lebih rajin ni..

    ReplyDelete
  11. Tahniah buat semua.... Kena Rajin lagi nih....
    http://intanbeautycenter2.blogspot.my

    ReplyDelete
  12. Wahhh tahniah kepada pengkomen. Ish. Nak kena usaha gigih lagi ni. Hehe

    ReplyDelete
  13. Wahhh tahniah kepada pengkomen. Ish. Nak kena usaha gigih lagi ni. Hehe

    ReplyDelete
  14. Wahhh tahniah kepada pengkomen. Ish. Nak kena usaha gigih lagi ni. Hehe

    ReplyDelete
  15. Wah tak sangka dlm ni pun terselit jugak

    Thanks kak Mia :)

    ReplyDelete
  16. Tahniah semua..terus support satu sama lain ya..

    ReplyDelete
  17. tiba2 semakin rajin pula nak komen kat blog mia :P

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum mia...semakin ramai pengikut mia jadi semakin ramailah yg dtg memberikan komen yg baik di sini...;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.