Mengemas Bilik Sofea

Friday, April 8, 2016

Mengemas Bilik Sofea



Hari ini hari tak kerja. Jadi nak operasi bersihkan bilik Sofea. Bilik Sofea ada meja tulis, rak buku, almari baju, tilam, tikar dan barang-barang Sofea yang lain. Wishlist Sofea sejak dia umur 4 tahun ialah nak bilik sendiri dan katil sendiri. Bila dah pindah rumah ni, Sofea dapat bilik sendiri, cuma katilnya Mia dapat beli bulan 4 ni. Minggu depan baru sampai. Excited Sofea nak dapat katil baru tak lama lagi.


Lepas Mia siap kemas, Sofea tolong vakumkan. Barang-barang bilik Sofea Mia pindahkan ke bilik kecil sementara. Alhamdulillah, selesai juga bersihkan bilik Sofea.

nak Sofea selesa di bilik dia...

12 comments:

  1. Di bilik itulah nanti sofea bina personalitinya kak...lagilah sofea dah sekolah mesti macam2 idea ada...hehe..

    ReplyDelete
  2. Dah besar dah sofea. Bilik sama colour .. Hehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...bestnya sofea dah dpt bilik baru yer...;)

    ReplyDelete
  4. salam wah rajin sofea.. ada wishlist ari umur 4 tahun?

    ReplyDelete
  5. salam wah rajin sofea.. ada wishlist ari umur 4 tahun?

    ReplyDelete
  6. suke lah diaaa..... dapat baru baru..hehe

    ReplyDelete
  7. oloh oloh rajinnyaaa sofea.. ikot mak dia rajin ni ..hehehe

    ReplyDelete
  8. Baguslah...Kalau nak bilik sendiri memang kena rajinla..Kalau Fida ada anak pun..memang bagi bilik sendiri je..Diaorang pun nak privasi kan

    ReplyDelete
  9. tak sabar sofea nak dapat katil tu..tu yang semangat mengemas tu

    ReplyDelete
  10. wah excited sofea dapat katil nnt kan....rajin dia tolong ibu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.