Selamat Hari Guru 2016

Monday, May 16, 2016

Selamat Hari Guru 2016


Semalam... punyalah sibuk Sofea ajak Mia pergi belikan hadiah untuk guru kelas dia. Excited betul dia. Sambutan guru di sekolah sekarang ni tak sama macam dulu. Mia tetiba teringat kenangan dulu sekilas pandang masa sambutan hari guru. Teringat guru-guru yang mengajar Mia.

Hadiah dari Sofea berupa jam loceng yang comel. Tak sempat nak snap gambar terus dah bersampul kat Hinode Shop.

Hari ini 16 Mei 2016, semangat betul Sofea nak pergi sekolah pagi tadi. Satu hari tak belajar, ada aktiviti sambutan hari guru dan yang bestnya semua guru-guru di sekolah rendah Sofea berpakaian seragam baju sekolah. Sweet sangat...

Sofea berdiri sebelah guru kelas dia.


Selamat Hari Guru buat semua guru-guru... jasamu tak ternilai hendaknya... mendidik anak bangsa menjadi orang yang berguna di masa depan...

6 comments:

  1. wah sofea ...selamat hari guru juga buat kak mia(sebagai ibu yang mengajar sofea di rumah)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...selamat hari guru pd semua yg bergelar guru...:)

    ReplyDelete
  3. Rindu pulak nak sambut hari guru dkt sek. Selamat haro guru jugak utk kak mia yg banyak bg tunjuk ajar dlm dunia blog ^^

    ReplyDelete
  4. Hadiah cikgu anak2 aida beli kan romantika.
    cantik & murah :-)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.