Ole-Ole Dari Blogger Hernee - Mia Liana

Tuesday, March 14, 2017

# Community

Ole-Ole Dari Blogger Hernee


Mia ada cerita kat SINI yang Mia dengan blogger Eda bertandang ke rumah blogger Hernee. Tak sangka pula sebelum pulang, ada pula ole-ole dari blogger Hernee.

Ni lah dia.....



Cantik dan comel sungguh Supermom Personal Notebook ni. Boleh guna untuk catit apa-apa. Sangat terharu. Terima kasih ya Hernee...

** moga ukhwah yang terjalin akan berterusan....

16 comments:

  1. sama-sama kak.. hadiah untuk ticer mia.. mudah2an bermanfaat..

    - Hernee Nazir -

    ReplyDelete
  2. cantik buku nota tu. kalau saya, syg nak guna. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sayang nak guna, buat koleksi je la..

      Delete
  3. assalamualaikum mia...bestnya kan dpt hadiah dr anak murid...cantik book note tu...

    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... hihihi.. tetiba ada anak murid lak.. sekadar perkongsian ilmiah buat mereka yang memerlukan.. ssyukur dapat berkongsi dengan mereka...

      Delete
  4. Replies
    1. memang cantik bila dipandang... cute sangat..

      Delete
  5. Alhamdullilah. Bestnya dapat buku! Cantik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur sangat... ada juga ole-ole dari gelang patah..

      Delete