image Pengumuman Pemenang Segmen 24 Jam Bloglist #28 - Mia Liana

Sunday, 31 December 2017

# Segmen Bloglist

Pengumuman Pemenang Segmen 24 Jam Bloglist #28




Wahhhh.. tentu tak sabar nak tahu siapa pemenangnya bukan? Seperti yang dijanjikan, hari ini 31 Disember 2017 adalah tarikh pengumuman pemenang.

Terdahulu, tempohari Mia ada blogwalking ke semua peserta Segmen 24 Jam Bloglist #28 Mialiana.com di SINI.

Mia dah pun pilih pemenangnya melalui cabutan bertuah manual. Sebelum itu, sila rujuk nombor peserta di SINI.

Dan... pemenang-pemenang yang bertuah di akhir tahun 2017 ini jatuh kepada......


2, 20, 22, 12, 13, 24, 15, 27, 26, 4

Tahniah diucapkan kepada 10 orang pemenang di atas dan blog anda akan dimasukkan ke dalam bloglist Mia bagi bulan Januari, Februari dan Mac 2018. Kepada yang tidak berjaya, boleh cuba di segmen ini yang seterusnya nanti.


** penyeri suku pertama 2018 dah pun ditemui.... (^_^)



17 comments:

  1. hmm.. rasa-rasa macam pokcik menang je..

    ReplyDelete
  2. Yeayy rezeki tahun baru. Done masukkan dalam bloglist jugak. Tima kasih ^^

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...tahniah buat yg berjaya...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  4. alamak , tak menang , hehe apa-apa pun tahniah pada semua pemenang

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Rezeki cikla. Tahniah pada yg lain ye..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah tersenarai, dah lama sangat teringin nak masuk dalam bloglist mia :D

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Tak sangka pulak ada rezeki kali ni. terima kasih kak mia

    ReplyDelete