image CoolBlog Favourite - Mia Liana

Monday, 13 August 2018

# Family Matters

CoolBlog Favourite

Nampak tu.... CoolBlog favourite Mia dan Sofea. Sebulan ada la... sekali dua minum. Tak bubuh pearl. Hanya air minuman saja.


Sofea paling suka chocolate milk tea tambah susu. Rasa lagi sedap dan creamy sedikit.

Mia paling suka honey dew milk tea tambah susu. Lagi sedap kalau ada extra susu. 

Minum di kala wakti tengah panas memanh awesome sangat.

** favourite drink... so lovely..

9 comments:

  1. sy pun suka honeydew!! sedappppnya kalau dapat time panas merelit ni hehehee

    ReplyDelete
  2. alamakkk,,,tambah pearl memang ain nak kunyah2 jelah kan..

    ReplyDelete
  3. sedapnyaa. kenapa akak x suka letak pearl? selalu jarang jumpa yg x minat pearl ni :D

    ReplyDelete
  4. paneh2 ni memang mengancam tengok air macam ni :D

    ReplyDelete
  5. Anak-anak je pernah minum air ni. Ai tak pernah walau sekali sebab tak minat.

    ReplyDelete