image Macam Lukis Rumah - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 3 March 2014

# Family Matters

Macam Lukis Rumah



Perkembangan terkini Sofea di bidang lukisan, sekarang ini dah pandai sedikit lukis rumah. Bila diperhatikan.. cantik juga Sofea lukis.. Kecil-kecil dah minat nak melukis. Tingkap rumah ini berbentuk tiga segi. Unik betul.

suka dengan imaginasi Sofea...

28 comments:

  1. Replies
    1. memang tengah berkembang dan macam2 la akan dilukisnya..

      Delete
  2. Replies
    1. macam iklan susu kanak-kanak kat tv plak.... hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. amik dari kartun smurf kot... kak mia dah lama tak tengok kartun tu..

      Delete
  4. ada minat dah tu kak, insyallah boleh di asah lagi.. :-)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Kak Mia...kreatif dah lukisan Sofea...walaupun ada senget sikit bentuk rumah yang di lukis..

    ReplyDelete
  6. Tanda positif pkembangan otak ank2 ni.. ^^

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...permulaan belajar melukis tu lama2 mesti cantik...;)

    ReplyDelete