image Mee Rebus Menu Tengahari Tadi - Mia Liana

Thursday, 27 March 2014

# Work Matters

Mee Rebus Menu Tengahari Tadi


Tengahari tadi Mia keluar makan dengan staf ICT yang lain ke restoren yang berhampiran dengan pejabat. Cuaca tersangatlah panas teriknya. Menu pilihan Mia, mee rebus. 

Lepas makan, ada yang singgah MYDIN sekejap untuk beli barang keperluan dan kemudian barulah naik ke pejabat.

balik pukul 3.30 petang tadi.... (^_^)

36 comments:

  1. kalau sy mesti mintak tambah tauge segar... sedap terasa meletup2 dalam mulut :))

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak rasa mee rebus...kat sini tak ramai yg jual mee rebus

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...wah sedapnya...:)

    ReplyDelete
  4. lama tak merasa mee rebus. Paling sedap mee rebus mastangani kat Teluk Intan. Fuh!slurpp....

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Kak Mia...wahh...nampak sedap jer Mee Rebus tu...

    ReplyDelete
  6. sedapnya..lama dah teringin mi rebus ni

    ReplyDelete
  7. Lamanya tak makan mee rebu ni kak.

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  8. saya sampai sekarang konfius dengan mee rebus, mee bandunf, mee kuah... satu lagi mee kari... kat belah sini mee rebus kuah pekat... tapi bukan kari... kalau kat belah kelantan mee rebus kuah cair... apa-apa pon mee kari adalah faveret :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai wafa.. banyak bezanya... camne pula leh confius ni.... heheheh mee kari memang sedap... tapi mee rebus dan mee bandung lagi sedap..

      Delete
  9. sedapnya mee rebus..mcm ala2 soto tu kan kak

    ReplyDelete
  10. hurm..nampak menarik...terliur pulak...lol

    ReplyDelete
  11. sedapnya mee rebus..lama tak makan.=__='

    ReplyDelete
  12. off topic sikit kak...aritu try rase mee bandung muar.. 1st time rase sudah jatuh cintaaa laa... ^_^

    ReplyDelete