image What To Eat To Lose Weight - Mia Liana

SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Monday, 1 April 2019

# Health

What To Eat To Lose Weight



Proteins
- Eggs
- Cheese
- Chicken

Veggies
- Broccoli
- Cauliflower
- Spinach

Fruits
- Apple
- Kiwi
- Banana

Whole Grains
- Oats
- Quinoa
- Wild Rice

Water
- 8 Glasses


** health info...


12 comments:

  1. cara masak dia pun penting juga...ayuhhhhhh

    ReplyDelete
  2. Ikut pandangan masing-masing..ada yang dibolehkan dan sebaliknya..sebab PC ada juga baca tips untuk turunkan berat bada..contohnya macam pisang..ada yang kata boleh makan..ada pulak yang sarankan mesti dielakkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... kita tengok mana yang sesuai untuk kita...

      Delete
  3. entry yg bagus buat mama y makin mengembang ni

    ReplyDelete
  4. Nak dengan tak je, rajin dengan tak je kalau rasa kuruskan ni.. ;)

    ReplyDelete
  5. quinoa x pernah cuba lagi.. orang slalu cakap boleh ganti nasik..

    ReplyDelete