Jana Pendapatan Sampingan Dengan Paid Surveytime - Survey Online Berbayar

Dalam banyak-banyak web survey berbayar online sekarang ini, Mia lebih gemar dan suka nak jawab survey dengan Surveytime. Jawab survey pun tidak akan ambil masa yang begitu lama. Yang paling penting dari segi bayaran. Apa tidaknya, selepas selesai jawab satu survey terus dapat payment $1 atau $0.50 ke dalam akaun PayPal. Jawab hari-hari atau bila ada emel notifikasi survey untuk dijawab, cepat-cepat Mia jawab.

Dalam keadaan sekarang ini, rugi kalau tidak ambil peluang untuk jana pendapatan sampingan melalui jawab survey yang berbayar. Walaupun tidak banyak mana, bila dikumpul selepas amaun $10 di PayPal, dah boleh cashout ke akan bank kita. Tapi kalau ikut cara Mia, Mia lebih suka kumpul sehingga banyak, baru Mia akan cashout. Sekiranya cashout kurang dari $100 akan dikenakan caj RM3 ke akaun bank pilihan kita. Tidak mengapalah janji ada duit masuk ke dalam akaun kita bila diperlukan. Sesak-sesak ada juga savings dalam Paypal untuk bantu kita.

Berbalik pada cerita kita yang asal. Boleh percaya ke Surveytime ini? Mia dah lebih 6 bulan dengan Surveytime ini dan memang betul dapat bayaran ke dalam akaun Paypal. Serius. Jomlah register, di SINI  Kemudian mulalah jawab survey online dan dapat bayaran ke paypal.


Atau boleh klik pada banner ini untuk join. Mudah untuk register.


Screenshot bukti pembayaran ke akaun Paypal.




Emel notifikasi pembayaran yang telah dibuat.
Mia dah jadi user paid Surveytime ini. Anda bila lagi? Sesiapa sahaja pun boleh asalkan ada emel dan akaun PayPal. Rezeki ada di depan mata. Cari duit tambahan dengan jawab survey online. Internet adalah satu kemestian di kala ini, alang-alang dah ada internet apalah salahnya duduk diam-diam jawab survey online, dapat juga jana pendapatan sampingan secara pasif. Bayaran dalam USD currency, bila ditukar ke RM dalam 4 kali ganda nilainya. Jom join...

Klik SINI untuk register. Mudah dan senang. Hanya perlu isikan butiran maklumat yang diperlukan.


** akhir kata dari Mia... cubalah... peluang yang boleh dikongsi bersama....



Post a Comment

19 Comments

  1. ejulz bab guna akaun paypal ni la x reti sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh buka akaun paypal ejulz dan link kan ke bank kita..

      Delete
  2. Wahh bagus juga ni cara duit sampingan kan. Jawab 1 survey, dapat duit hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. senyap-senyap ada lah duit buat tokok..

      Delete
  3. Wahh tq kak mia sharing. Sikit pon tapi kalau rajin buat jadi banyak kan. Apa je income yg mudah grab je sambil2 duduk rumah mcm ena ni

    ReplyDelete
  4. Survey USD, banyak la jugak kita akan dpt yer.. nk try jugak la

    ReplyDelete
  5. terima kasih kak mia..ciktom nak try la..isi akaun paypal..

    ReplyDelete