Promosi PGMALL CountDown Sale

Tak perlu disangkal lagi. Rata-rata dah mula selesa dengan shopping online iaitu membeli barangan di atas talian. Mudah dan senang. Selamat dan meyakinkan. Bila-bila masa dan di mana jua. Boleh sahaja shopping untuk barangan yang dikehendaki asalkan ada capaian internet sama ada melalui smartphone, laptop, tablet atau pc. Kini, dengan norma baharu ianya telah menjadi kebiasaan dengan tidak perlu keluar rumah. Lebih-lebih lagi semasa negara dilanda pandemik Covid-19 sekarang ini, adalah lebih sesuai dan digalakkan untuk kita semua berada di rumah dan elakkan ke tempat yang sesak.


Terbukti sudah PGMALL merupakan platform e-dagang tempatan No. 1 di Malaysia di mana ianya diuruskan oleh PG Mall Sdn. Bhd. (836625-K) dengan kerjasama syarikat Public Gold Marketing Sdn. Bhd. PGMALL telah beroperasi sejak tahun 2017 dan kian berkembang maju saban tahun sehingga telah disenaraikan sebagai Top 3 web e-dagang  di Iprice Insight Report di SINI. Sangat mengujakan.


PG Mall menawarkan pelbagai kategori jualan barangan seperti Electronics, Fashion, Books, Home & Living, Food & Beverages, Sports & Leisure, Kids & Baby, Health & Beauty, Automotive dan E-Vouchers. Bagi urusan transaksi pembayaran online, anda boleh menggunakan e-wallet dan payment gateway seperti di bawah :


Jadinya, anda tidak perlu bimbang dan ragu tentang keselamatan transaksi pembayaran online yang dibuat di PGMALL. Dijamin sepenuhnya tanpa was-was.



PGMALL CountDown Sale

Sekejapnya masa berlalu. Tahun 2020 dah sampai ke penghujungnya. Di sini Mia nak war-warkan promosi terkini PGMALL. Sekarang sedang berlangsungnya PGMALL CountDown Sale. Banyak promosi yang menarik sempena CountDown Sale ini. Satu peluang yang tidak boleh dilepaskan.


Ianya berlangsung dari 25 Disember 2020 sehingga 1 Januari 2021. Tawaran promosi tidak masuk akal dengan harga serendah RM1.

Anda boleh beli pelbagai kategori barangan merangkumi Essentials Home Product, Groceries, Kids and Baby, Health & Beauty, Automotive & Sports, Electronics Appliances dan Fashion dengan harga yang sangat berpatutan.

Jangan lupa untuk Redeem Coupon Code : COUNTI bagi mendapatkan Free Shipping untuk pembelian RM30.00 ke atas.

Bagaimana? Menarik sangat, kan? Jom klik link - https://pgmall.my/countdown-sale-1-1



Featured Stores :-


Aik Cheong

Aik Cheong Teh Tarik Halia 600g x 4


Tenda


Tenda 4G180 4G LTE Mobile/Portable Wi-Fi Hotspot/Mifi/Pocket Router Black


Tribit Malaysia


Tribit XFree Go - Bluetooth 5.0, 24 Hours Play Time, CVC8.0, High Clarity


Eh! Jangan bazir masa. Tunggu apa lagi, marilah kita shopping online bersama-sama di PGMALL sekarang ini. Masih sempat lagi ni.... Jom klik SINI.




#PGMall #onlineshopping #shopping 
#MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline 
#yes #yearendsale2020 #freeshipping





Post a Comment

12 Comments