Berlepas dari keseronokan Hainan · "Kuda" Wuling Mountain telah bersinar di Malaysia

"Jom datang ke Hainan, suasana ufuk yang mekar, dengan kelapa ditiup angin mengikut irama laut, bunga dan buah-buahan dari empat musim yang menakjubkan". Pada pukul 6 petang 19 Mac 2023, prestasi rap "Hainan disco" yang ceria telah dilancarkan ke Malaysia, didatangkan khas dari Erbaowei Plaza Hainan · Pertunjukan "Kuda" - Agensi Pelancongan Hainan China dan Jalan Budaya dibuka, dengan misi menyampaikan jemputan bersemangat ke Hainan.



Hainan dan Malaysia adalah pulau pulau tropika, dengan geografi yang sama dan menjadi tumpuan pelancongan dengan sumber kebudayaan yang serupa. Pertunjukan ini adalah peluang untuk memulakan semula sepenuhnya dasar visa kemasukan Hainan, pemulihan laluan sebagai perhubungan, dan mengambil jumlah sumber pelancongan "hutan hujan tropika" sebagai titik permulaan di mana ianya berkonsepkan budaya pelancongan Hainan 'Harmoni dengan Alam' dan ke arah pembangunan pelancongan hijau.


Wuzhishan City, di kawasan penting hutan hujan tropika di Hainan, selalu menjadi bahagian penting dalam pelancongan hutan hujan tropika Hainan. Pada petang 19 Mac 2023, Cik Zhang Qionghua, pengarah Biro Perjalanan dan Kebudayaan Wuzhishan City, Wilayah Hainan, bagi pihak rakan-rakan Mount Fisher, untuk memperkenalkan gunung dan sungai yang indah kepada rakyat Malaysia secara terperinci , dan mempromosikan Taman Negara Hutan Hujan Tropika, berkat pelancongan pertanian di luar bandar Fumei, mengikut kesesuaian empat musim. Gunung Lima -Finger Green, Golden Five -finger Mountain, dan Yuese Wuxi Mountain yang diwujudkan oleh Jukang Yangyang Paradise sambil menikmati Landskap Wuzhishan yang indah.


Di tapak acara, "Hainan menjemput anda untuk makan ayam" Kawasan Makanan Tema Nasi Hainan, Kawasan Pameran Komoditi Pelancongan Hainan, Kawasan Pameran Warisan Afrika Hainan, Propaganda Produk Laluan Pelancongan Hainan dan Kandungan Kawasan Konsultasi, dengan budaya makanan dan teh khas Wuzhishan, serta produk pelancongan dan budaya kreatif Wuzhishan.


Selain promosi, pameran-pameran fizikal yang menerangkan lima gunung kepada Malaysia. Sekitar Revolusi Qiongya, Gunung Lima -Finger Merah, Warna Lima -Finger Mountain, dan Pergunungan Lima -Finger Utama yang Dibuat oleh Revolusi Qiongya, tanahair rohani kebudayaan Li Miao, yang menunjukkan bayang-bayang taman negara lama tentang hal kemanusiaan Wuzhishan sepenuhnya. Antaranya, Li Jin, Rotan, Ukiran Kelapa dan lain-lain bukan Heritage dari Wuzhishan juga disayangi oleh penduduk tempatan. Kuala Lumpur : Citizen Zheng Weifeng berkata: "Amat mengejutkan. Tempurung kelapa juga boleh dijadikan perhiasan kraf yang indah".


Dilaporkan bahawa penerbangan langsung Kuala Lumpur ke Haikou akan disambung semula pada 8 April 2023. Terdapat dua penerbangan mingguan dengan Malaysia Airlines. Ini akan menjadi penerbangan langsung pertama dari Hainan ke Malaysia sejak Januari 2020. Di tempat pertunjukan pelancongan dan kebudayaan Hainan, Hainan juga menyediakan warga nilai penghargaan ke Kuala Lumpur: "Kuala Lumpur-Haanda" tiket udara percuma. Zhang Jiexin, pengarah Pusat Kebudayaan Cina Kuala Lumpur, menghadiri acara itu dan menyampaikan tiket bertuah "Kuala Lumpur-Hainan" untuk Chen Lingling, seorang pelancong bertuah dari Malaysia.


Bermula dari 15 Mac, Hainan telah menyambung semula polisi bebas visa untuk kemasukan dari 59 negara, dan rakyat Malaysia boleh pergi ke Hainan tanpa visa. Menariknya Hainan ibarat berlepas menaiki "kuda" - kejayaan mendarat jerayawara budaya pelancongan Hainan China menunjukkan bahawa dalam masa terdekat, Hainan sangat mengalu-alukan mana-mana pelancong berkumpulan yag datang dari jauh dan juga dari Malaysia. Mengambilkira sekitar tema hutan hujan tropika, promosi istimewa Wuzhishan oleh wakil membuatkan penonton di Malaysia akan merinduinya dan landskap indah Gunung Wuzhi bersinar dengan cemerlang di Malaysia.


Post a Comment

0 Comments