Jom Berbuka Puasa di Zaituna Restaurant Johor Bahru

Ahlan Wa Sahlan... Ya Ramadhan... Wah.. bulan Ramadhan dah semakin dekat. Sana sini dah sibuk dengan persiapan nak sambut puasa. Tentu dah ada perancangan nak berbuka puasa atau iftar bersama keluarga, rakan taulan dan sanak saudara. Kepada yang ada di Johor Bahru, bolehlah berbuka puasa di Zaituna Restaurant, Persada Johor International Convention Center, Johor Bahru. Besar dewannya. Boleh muat sehingga 1000 orang. True Arabian Ramadhan Buffet yang terbesar di Malaysia. Dapat rasakan kemeriahan berbuka puasa sambil menikmati juadah yang best dan menarik.


Jom Berbuka Puasa di Zaituna Restaurant, Persada Johor International Convention Center!



Menyajikan juadah yang hebat dan menyelerakan dengan keunikan Buffet Nasi Arab, Ayam, Kambing, SeaFood, Arab BBQ, Pizzas, Appetizers, Fruits, Home Made Dishes sempena Ramadhan 2023 dengan harga yang sangat istimewa dan berbaloi untuk anda. 

Terlalu banyak pilihan dengan lebih daripada 55 hidangan paling lazat di Malaysia disediakan untuk anda berbuka dengan meriahnya. Kambing BBQ juga ada dibakar, kuih-muih Arab indah tersusun cantik pasti yang memandang akan rasa terliur. Tidak menghampakan dessert yang menarik sebagai pembuka selera.









TUNGGU APA LAGI. JOM  BUAT TEMPAHAN SEKARANG!


Sila hubungi :

 WhatsApp : https://go.wa.link/zaitunajb & http://wa.link/zaituna 

 Telefon : 07 213 3577


HARGA :-

RM 79 untuk Dewasa

RM 39 untuk Kanak-kanak (6-12 Tahun, 5 Tahun ke bawah PERCUMA)

 

TARIKH & MASA :-

 25 Mac 2023 – 21 April 2023

6.00 petang – 9.00 malam


** DISKAUN ISTIMEWA UNTUK TEMPAHAN BERKUMPULAN DAN KORPORAT **


** Ruang untuk solat ada disediakan


Post a Comment

3 Comments