Wednesday, April 25, 2012

DiGi WWWOW Awards 2012 - Hari Ketiga


DiGi WWWOW Awards 2012 - Hari Ketiga

Persaingan terlalu sengit antara Mia dengan Eqbal Zack dan juga Ben Ashaari. Masing-masing main kejar-mengejar di rank 1, 2 dan 3.

Mia amat perlukan bantuan anda semua untuk tolong VOTE / UNDI setiap hari. Bukan sekali sahaja. Hari-hari sehingga hari yang ke 21. Gunakan akaun Facebook ataupun akan Twitter. Hari-hari main facebook... hari-hari main twitter... hari-hari VOTE /UNDI Mia ya...

Yang penting untuk menang di dalam kategori yang terlalu mencabar ini, perlukan banyak VOTES / UNDIAN setiap hari daripada anda.

Berpeluh-peluh ni main kejar-kejar. BOOKMARK page voting Mia dan VOTE / UNDI Mia setiap hari.

p/s: sayang anda semua ketat-ketat...

Jom Vote Mia Kejap Untuk Hari Ini....

Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

14 comments:

  1. Yakin boleh... kejayaan itu pasti..!!!

    ReplyDelete
  2. insyaAllah kita menang... jnji khendak mestila seiring dengan usaha.. xpe nanti kita buh turbo baru org len tak leh kejar kak mia hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh.. terima kasih ya mr cool.. suport kak mia habis-habisan..

      Delete
  3. voted! Jom vote Kak Mia.. Cara undian senang je..

    ReplyDelete
  4. saya buat yg terdaya saja lah ye mia..saya pun sibuk ni..tapi tak ketinggalan vote mia hari2..hehe..kalau boleh saya sendiri pun nak mia menang dan bukan yg dua orang lagi tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya atas usaha mimi... sanggup letak banner mia besar2 kat header... touching betul..

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Buy Here Online @ Mialiana.com