DiGi WWWOW Awards 2012 - Kempen Di Open University Malaysia


DiGi WWWOW Awards 2012 - Kempen Di Open University Malaysia

Terima kasih diucapkan kepada Open University Malaysia kerana sudi sokong kempen Mialiana.com ini bagi meraih undi dari kalangan pelajar-pelajar OUM.

Mia nak ajak semua pelajar-pelajar OUM yang mempunyai akaun facebook ataupun twitter untuk undi Mia di SINI dengan hanya menekan butang VOTE NOW.

Pengalaman Mia semasa belajar di OUM ada Mia kongsikan di blog ini begitu juga tips-tips tentang pembelajaran secara berkesan dan kisah bagaimana Mia menjadi pelajar dermasiswa OUM selama 2 tahun berturut-turut. Semuanya atas usaha dan komitmen padu untuk mencapai cita-cita.

Mia juga menjadi tempat rujukan pelajar-pelajar yang mempunyai masalah di dalam pelajaran dengan sesi soal jawab di facebook, twitter dan juga blog ini. Ada yang mengikuti cara pembelajaran Mia dan ternyata berkesan. Syukur sangat dapat membantu mereka yang memerlukan sokongan, motivasi dan nasihat daripada Mia.

Jadi, sokonglah Mia dengan undi Mia setiap hari bagi membantu memartabatkan blog ini di dalam DiGi WWWOW Awards untuk kategori Nuffnang Blogger of the Year. 1 hari 1 undi dan berterusanlah undi Mia sehingga hari yang ke 21 nanti. 

Jom tengok... zasss (klik pada gambar untuk besarkan)



p/s: support me.. vote me...

Jom Vote Mia Kejap Untuk Hari Ini....


Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

Post a Comment

2 Comments

  1. jom vote kak mia hari2.semoga boleh capai rank1 bila sampai tarikh akhir nt

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.... kita kena usaha dan minta kerjasama daripada semua orang untuk mencapai rank 1...

      Delete