Koko Dah Pandai Bergambar

Sunday, November 17, 2013

Koko Dah Pandai Bergambar

Amboi... amboi.... Koko sekarang sudah pandai bergambar. Posing sana... posing sini. Ni mesti kes nak ikut perangai Lola. Sebelum ini, susah betul Mia nak ambil gambar dia... Ada dalam entri SINI.

Jom tengok...





Walaupun hitam tapi manis si Koko ni. Pandai pula nak bergambar kat tempat Lola bergambar tempohari. Semasa ambil gambar ini di rumah mertua petang tadi, Lola sedang tidur. Mungkin itu sebab dia nak tiru gaya Lola dalam entri SINI. Kuat jeles dia ni.

geram... bila tengok bulu anak kucing parsi ni....

26 comments:

  1. gebu nih..cubit baru tau si koko..hehehe.. :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...comel jer die...:)

    ReplyDelete
  3. huhu.. tgk kucing kak mia teringt pak tam saya yg hilang... hitam mcm ni lah.. dah comei gini juga.. huu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.