Koko... Oh Koko...

Sunday, October 27, 2013

Koko... Oh Koko...

Baru sahaja sampai Johor Bahru. Sempat singgah di rumah saudara Suami Mia di Port Dickson dan Tanjung Bidara.

Sampai sahaja di rumah mertua, Sofea terus cari Koko. Anak kucing Parsi yang gemuk dan berwarna hitam. Geram betul dengan bulu dia.








Dapat juga berehat sebentar sebelum balik rumah. Lola macam jeles bila kami layan Koko...

hilang penat... bila tengok gelagat Koko dan Lola.

posted from Bloggeroid

36 comments:

  1. alahai gebus gebas la koko ni!!! >.<

    ReplyDelete
  2. Ingatkn koko tu coklat..rupanya kucing..hehe

    ReplyDelete
  3. Koko si Kucing.. mesti selalu 'hilang' si Koko ni sebab warnanya gelap.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pun... jenuh nak mencari kalau dia main sembunyi...

      Delete
  4. oh koko tu kucing, ingatkan chocolate tadi...

    ReplyDelete
  5. wahhh kak mia dah bela kucing..de la teman si sofea tu hehee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah... adik ipar yang bela. ni kat rumah mertua..

      Delete
  6. bila tengok tajuk ingat koko crunch..sofea makan koko crunch ke..hehehe..rupanya si kucing comel ye kak mia..comel sangat tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sofea memang suka makan koko crunch... ada update kat blog sebelum ni... ;)

      Delete
  7. adui.. geram tgk kucing tapi tak boleh dekat... sebab apa tak leh dekat.. baca sini:
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/2013/10/terkena-sumpahan-kucing.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. mia dah baca entri tu... kesiannya. sabar ya..

      Delete
  8. Replies
    1. uikkk... takpe la... tunggu sofea besar skit...

      Delete
  9. betul la..tengok gamabr pun dah rasa geram ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal... bulunya tu... wat geram je..

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.