Lola Suka Posing Dan Kejar Sofea

Tuesday, October 15, 2013

Lola Suka Posing Dan Kejar Sofea

Lola.. Lola... suka betul kejar Sofea kalau kami bertandang ke rumah keluarga Mertua. Suka betul dia main-main dengan Sofea. Sepetang Sofea melayan kucing yang comel ini. Kucing kesayangan Adik Suami Mia.

Ni... Sofea dah tertidur kepenatan. Mulalah Lola boring. Dia asyik tengokkan Sofea yang nyenyak tidur.

Mia pun ada idea. Lola... jom kita ambil gambar.. bukan main suka dia. Terus pergi ke tangga dapur dan mulalah posing sakan.












Sukanya Lola. Dah selesai bergambar, barulah dia main sendiri. Macam tahu-tahu je nak ambil gambar dia...

kejap lagi baru nak balik rumah...

posted from Bloggeroid

39 comments:

  1. gila putih! dah macam harimau putih dah dia..hehehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk.... hiihihi sally... ni harimau versi kecil...

      Delete
  2. assalamualaikum mia....comelnya Lola ni...:)

    ReplyDelete
  3. comelnya lola ni... sihat & cantik bulunya..

    ReplyDelete
  4. bijaknya lola hehe dah lama takde kucing peliharaan kat rumah..pernah bela seekor je dulu, lepas hilang dah tak cari pengganti lain huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.... sayangnya kucing tu boleh hilang...

      Delete
  5. siap ada loceng lagi....senang nak cari kalau hilang.......

    ReplyDelete
  6. Fuh, meow.. sukanya dia berposing sakan :)

    ReplyDelete
  7. kak mia...best la..ada lola dengan koko..ermm teruja ni..time macam nilah tengah seronok nak bermain-main dengan kucing kak..mencuit hati..wa...best-best..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.