Sepetang Di DOME KLCC

Monday, November 18, 2013

Sepetang Di DOME KLCC

Tahu tak betapa laparnya perut ini disebabkan menu tengahari di entri SINI yang tidak mengenyangkan... Makanya Mia dengan Aqhmar, pelajar praktikal baru telah pun pergi ke KLCC untuk cuci mata di sana dan mengisi perut. Naik LRT ke sana... 

Kami lepak di DOME sambil menghadap pemandangan air pancut di situ. Kiranya nak dapatkan ketenangan lah konon. 

Jom tengok....




Memang agak mahal makan di sini. Tetapi sedap dan mengenyangkan terutama sekali sos beef burger yang begitu sedap sekali. Rasa macam nak tambah lagi, tapi segan. Spaghetti bolognaise juga tidak menghampakan. Kenyang sampai ke malam ni.

Mia tak shopping apa-apa pun. Cuma lepak dan jalan-jalan makan angin sambil cuci mata. Ramai orang kat sini. Meriah dan happening. Teruja sekejap...

esok dan lusa ada seminar ICT di Putrajaya....

28 comments:

  1. aduh..buger tu..kecuq ayaq lioq..haha

    ngade je aku..

    ReplyDelete
  2. berbaloi la dengan harga yg akak bayar..hehehe...

    ReplyDelete
  3. Memang sedap kat sini Mia..tapi harganya memang boleh tahan lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harganya tu... yang tak boleh tahan. sekali sekala, boleh lah...

      Delete
  4. sedap nya nampak burger tu..berbaloi lah mahal kalau sedap kan?

    ReplyDelete
  5. kak mia, teringin nak jumpa akak kat putrajaya tapi time tu saya belum balik keje lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhhh ye ke ainim. petang ni akak habis kul 6ptg....

      Delete
  6. sedap burger tuh...cheese nye meleleh2 tuh

    ReplyDelete
  7. dah pernah makan kat DOME Alamanda, Putrajaya. amik menu kambeng! mmg superb la. tapi sbulan skali boleh kot coz mahal giler. tapi berbaloi (y)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.