Ole-Ole Coklat Dari Sabah

Tuesday, January 7, 2014

Ole-Ole Coklat Dari Sabah


Minggu lepas, Mia dapat ole-ole coklat dari Sabah. Kak Aida, rakan sepejabat Mia... tempohari ada pergi bercuti ke Sabah dengan keluarga. Makan-makan angin di sana. Best pula bila tengok gambar-gambar percutian yang di upload ke facebook. Mia belum pernah jejakkan kaki ke sana lagi.

Tidak sangka pula ada juga coklat kat Sabah. Sebelum ini Mia ada dapat dari Langkawi. Sampai sekarang belum habis lagi dimakan. Terima kasih ya Kak Aida... Ingat juga kat Mia.

cuti sekolah yang lepas, tak ada jalan jauh pun... huhuhu..

73 comments:

  1. bak cni sket..
    hehe..
    nk gak rasa coklat sabah tu.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak mia. bestnya. taniah, murah rezeki kak mia :)

    ReplyDelete
  3. banyaknya coklat kak...ada coklat daim...sedap..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...seronoknya dpt ole2 dr teman...;)

    ReplyDelete
  5. dari sabah??cik org sabah tak berapa suke makan coklat...hihihihi

    ReplyDelete
  6. sedapnya coklat tu..boleh buat stok tu.hihi

    ReplyDelete
  7. ya allah!!
    BOUNTY!!!
    DAIM!!!
    PEPPERO!!!
    Huhuhuhu nak sikit kak miaaaaaaaa heheheh
    congrats kak mia hhuhuhu rezeki ;) winkwink hihihi

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Kak Mia...bestnya dpt coklat...lau dtg sabah jangan lupa singgah ke sandakan yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... kena buat bajet dulu sebelum nak ke sana... tq dear...

      Delete
  9. tengok ceklat bebanyak ni teringat pulak time bercuti dgn kawan2 kt langkawi, rindunya.. :'(

    ReplyDelete
  10. Memang best dapat coklat bebanyak macam ni.buat stok kak Mia :)

    ReplyDelete
  11. chocolate is always my favourite!!! ^_^...nak sikit boleh??? muahahaha...haipp dalam pantang tak habis lagi ye tak???

    ReplyDelete
  12. Kwn mia ke labuan kot.itu yg beli coklat banyak2.coklat di sabah biasa2 je.yg hebat cuma kerongsang mutiara yg murah2

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ada cakap... tapi kak mia tak berapa ingatlah... huhu

      Delete
  13. best nya ! saya ni dahlah hantu coklat :'(

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.