Prestasi Ranking Alexa Protege 19.1.2014

Sunday, January 19, 2014

Prestasi Ranking Alexa Protege 19.1.2014

Nampaknya semua protege Mia bersungguh-sungguh untuk menaikkan ranking Alexa masing-masing. Suka sangat dengan semangat mereka ni. 

Jom tengok prestasi blog mereka pada hari ini...





Mia memang cerewet orangnya. Kalau ada yang silap, memang akan tegur terus. Harap mereka dapat bersabar dengan karenah Mia ini demi kebaikan mereka. 

Sebenarnya jika kita berblog secara sistematik kita tidak akan stres malah akan rasa seronok. Itulah pendekatan yang Mia berikan pada mereka. Moga usaha ini berhasil. Selepas itu, terpulang nak teruskan dan maintain blog dengan cara sendiri. Tiada paksaan. Mia hanya membantu dan membimbing sahaja.

semangat perlu kental bila jadi protege Mia.... sanggup ke?

37 comments:

  1. Sy sggup..ble nak sign contract...? Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh... thanks ya. akan dipertimbangkan nanti...

      Delete
    2. mia duk jb kat mana? sy duk bukit saujana n kerja kat menara ansar..:)

      Delete
    3. mia dok kat tmn u.... kerja kat UDA..

      Delete
  2. hehehe....mesti la sanggup! paling-paling pun kena marah je...tapi kan utk kebaikkan :)

    ReplyDelete
  3. Terbaiklah bwh 1k... Kak farah tu lpas de bby je tu.. Nnt dia power up blik hbis la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... farah bakal menyengat tidak lama lagi...

      Delete
  4. Assalammualaikum...kak mia,

    Moga mereka semua sukses selalu...

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Dah lama tak bloghoping.. Dah bertambah rupanya protege kak Mia.. Untung diorang dapat mentor macam kak Mia.. =)
    http://miezashaklee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah miza.... dah tambah 2 orang lagi tahun ni...

      Delete
  6. sanggup kena bebel asalkan dapat majukan diri kak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ya ainim... cepat sesuaikan diri...

      Delete
  7. ranking anak buah semua nya terbaik.. tahniah cikguu mia.. :-)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Semoga semua akan lebih maju..

    ReplyDelete
  9. Hehe. Untuk kebaikan. Semuanya terbaiklah!

    ReplyDelete
  10. postingan yang bermanfaat sob, saya punya cara yang ampuh untuk merampingkan ranking alexa, bisa dilihat di http://seotoolsoft.blogspot.com/2014/01/faktor-dalam-menaikkan-alexa-rank.html

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum mia...tahniah utk semuanya

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.