Bum Equipment Flap Front Leather Casual Bag

Tuesday, February 25, 2014

Bum Equipment Flap Front Leather Casual Bag


Nak dijadikan cerita beg Suami Mia dah terkoyak. Dah lama pakai. Memang dah sampai masa untuk diganti baru. Seminggu dua ni memang mencari. Akhirnya, beli online...

Semalam GDEX dah datang, tapi kami berada di Melaka. Hari ini cuti untuk rehat. Konon nak pergi ambil kat pejabatnya pagi tadi tapi katanya hari ini ada penghantaran kali kedua. Terus suka...





Inilah dia... Bum Equipment flap front leather casual bag. Kategori sling bag. Cantik dan berkualiti. Sesuai sungguh dengan Suami Mia.

untuk yang tersayang....

35 comments:

  1. jenama BUM semua cantik2 & tahn lasak.. berbaloi beli :)

    ReplyDelete
  2. shark pn tgh mencari beg camni,
    org lelaki pun dh start pakai 'handbag' sekarang.
    hehee..
    semua telefon keluar model besar sampi x muat poket.
    tpaksa ler pakai handbag

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... husband kak mia pakai tab samsung ysng 7 inches tu... huhuhu

      Delete
  3. husband saya juga tak suka beg2 ni...paling2 pun dia masukkan barang2 dia ke beg saya...hehehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu pasal kena suami ada beg sendiri... handbag mia dah penuh dgn barang mia dan sofea...

      Delete
  4. cantik....tp hby xmnt...blk2 beg si isteri la penuh...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la dilema seorang isteri zaman sekarang ni... hehehe...

      Delete
  5. husband fiza pakai wallet yang biasa je..kalau ade ni mcm² ada nanti :)

    ReplyDelete
  6. cantik! nasib baik la sally tak beli ek..kalau tak xdpt la BUM ni..hikhik :D

    ReplyDelete
  7. jenama yang terkenal dari dulu. Tahan lasak

    ReplyDelete
  8. Brand bum ni mang semua cun cun kak Mia :)

    Semangat baru. Hashtag #PuisiMawar ❤
    http://aimisyafiqahsuhaimi.blogspot.com/2014/02/hashtag-puisimawar.html

    ReplyDelete
  9. Bum equip branded tuh..macam2 boleh letak dalam tu. Lagipun ramai sekarang lelaki pakai handbeg macam nie.

    ReplyDelete
  10. Suami Che Mid kata..pelik tengok orang lelaki pakai hand bag ha ha..nak buat macam mana harta benda banyak nak angkut kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. sekarang kena ada handbag sendiri. handbag isteri dah penuh dgn barang anak...

      Delete
  11. Menarik beg tu...perempuan pun boleh guna jugak...brapa price...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia..cantik2 beg tu...;)

    ReplyDelete
  13. nih abang saya suka pakai bag macam nih hehehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.