Kuatnya Seorang Wanita Itu Apabila...

Thursday, February 20, 2014

Kuatnya Seorang Wanita Itu Apabila...

Suka tengok kat facebook Kak Aida, tentu ada kata-kata atau madah yang dikongsikan. Mia amat tersentuh bila lihat gambar ini.


Kuatnya seorang wanita itu apabila....

Tetap berdiri walau sendiri
Tetap bersabar walau diuji
Tetap berbelas walau dikeji
Tetap tersenyum walau disakiti
Tetap mengasihi walau dibenci
Tetap mendoakan walau dikhianati

Wahhhh... best kan kata-kata ini. Mia suka sangat. Itulah sifat wanita... kaum lelaki patut tahu ni... hehehe

bangganya jadi seorang wanita....

28 comments:

  1. Indah sungguh kata-kata itu...itulah wanita yang tabah...

    ReplyDelete
  2. Hmmm memang best kata-kata tu dan graphic dia pon cantik. Kuatnya seorang wanita... cuma sesekali dok perhatikan... tetiba rasa wanita dan lelaki ni sebenarnya sama cuma beza dari ejaan dan fizikal jer... kan?

    ReplyDelete
  3. bangga berpeluang menjadi seorang wanita dan kata2 tu memang kena pada diri ini... ^_^... tapi saya ada rahsia untuk kekal tersenyum dan ceria... he he he... thank you kakakku....

    ReplyDelete
  4. perempuan ni mmg unik la kak..hehehe...pelik tapi bangga jadi perempuan :D

    ReplyDelete
  5. Wanita itu juga kuat saat dia merngorbankan nyawanya demi cinta :)

    ReplyDelete
  6. tangan yang menghayun buaian bisa menggoncang dunia kan mia !

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...mmg best ayatnya ni...:)

    ReplyDelete
  8. Semoga menjadi inspirasi buat semua wanita... :)

    ReplyDelete
  9. wanita semestinya seorg yg kuat n tbh

    http://notamanjaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. tak ramai wanita cam ni dah skang ni... berusalah jadi camni

    ReplyDelete
  11. wanita memang kuat walaupun dikatakan dalam golongan lemah

    ReplyDelete
  12. Kkuatan wanita d sbalik keayuan luaran ny.. ^^

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Kak Mia...wanita memang tabah dan kuat menghadapi dugaan hidup...walaupun kadang di katakan lemah kerana mudah mengalirkan airmata..

    ReplyDelete
  14. tangan yg membuaikan buaian..boleh mengoncangkan dunia.. ;-)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.