Kuota Pelan Data Handphone Habis Semalam

Friday, February 21, 2014

Kuota Pelan Data Handphone Habis Semalam



Aduii... parah juga ni bila dapat sms notification menyatakan kuota pelan data handphone pada bulan ini sebanyak 3GB telah habis digunakan semalam. Berita yang tidak seronok buat Mia mahupun mana-mana blogger lain. Aktiviti blogwalking secara mobile akan terbatas. Hanya boleh update blog saja.

Internet masih boleh digunakan tetapi biasalah akan jadi lambat macam siput... huhuhuhu. Redha je ni... ada lagi beberapa hari sebelum bulan baru datang.

mood tidak berapa seronok...

48 comments:

  1. Replies
    1. tu la pasal... diam tak diam juga... guna sorang je ni...

      Delete
  2. wow, you use mobile for most online activities?

    ReplyDelete
  3. sama ler dengan akak punya dah nak habis quota ler pulak....

    ReplyDelete
  4. kene pikir nak tambah quota ni... blogger kan... hheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah beberapa bulan fikir hal ni... tapi keputusan tak muncul2 juga... huhuhu

      Delete
  5. kalau nk on9 internet mcm siput mmg tak syiok..huhu

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. dipertimbangkan... cuma belum ada keputusan lagi...

      Delete
  7. Haaa... sama laa... habis gak smlm 3G... padahal data baru reset 8hb tiap bulan... ni dah tmbh 5gig lg smlm... si kecik kat rumah la asyik melayan youtube manjang...

    ReplyDelete
  8. salam, akak guna plan data apa? Liz guna plan data Maxis 8gb RM62. Memang berbaloi.

    ReplyDelete
  9. part nie la yg paling kita gemar ehehe..sabar je la ya kak

    ReplyDelete
  10. sabo je la kak.. nak buat cam ne.. :-)

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. tu la sally.... beberapa bulan kebelakangan ini... asyik tak cukup je...

      Delete
  12. Kena tambah lagi quota tu nampak nya Mia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah bersabar ni... pakai husben punya dulu...

      Delete
  13. Salam jumaat kak mia..
    cepat je dah abis quota kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam jumaat juga... haah.. trauma setiap bulan ni....

      Delete
  14. assalamualaikum mia...sabar je mia ...boleh tambah quota lg kan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... pinjam husband punya handphone... minta dia wifi kan hihihi...

      Delete
  15. Sy de baki dlm.600MB lagi... Hrp2 smpt la smpai 3hb... Sbb syg la.nk request nnt x hbis guna plak..

    ReplyDelete
  16. wah lajunya guna hehe..ni mesti kaki on9 :P

    ReplyDelete
  17. Saya rasa tu mungkin sebab kemajuan blog ni yang drastik kut?... Kena up Kuota Data Pelan tu lah kut untuk masa-masa akan datang ni... ke camana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pun ya jugak... hmmm.. apalagi cedok suami punya... hehehe wifi kan handphone dia...

      Delete
  18. Zara pakai 8gb sbulan pun rasa xcukup.. pakai maxis..sgt best. Laju.. cuma masalah ny ialah quota.. ~~

    ReplyDelete
  19. Sabar jelah Mia.. kena tambah 4 gb lepas ni tu agaknya.. :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.