image Mula Minat Main Alat Muzik - Mia Liana

Friday, 21 February 2014

# Entertainment Matters # Family Matters

Mula Minat Main Alat Muzik



Minggu ini.... Sofea dah mula minat nak main alat muzik. Mujur ada jual mainan untuk kanak-kanak. Kat rumah ni dah boleh buat kumpulan band. Mia dan Suami Mia pun main sama...

Dah ada anak macam inilah... banyak benda dia nak explore... 

family hour...

35 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, comelnya barang mainan Sofea. hehee ~~~

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...budak2 mmg mcm tu kalau ada yg dia minat mesti dah nampak awal...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... macam tu la nampak gayanya...

      Delete
  3. waaa..
    comey2 alat muzik nie
    bunyi pun mesti comey.
    hehe..

    ReplyDelete
  4. alamak nampak gayanya esok2 ash cenggini jugaklah ni...

    ReplyDelete
  5. kena ada set karaoke ler lepas ni kak..boleh menyanyi terus.. :-)

    ReplyDelete
  6. Teringt zmn sekolah.. Sy juga suka main alat muzik..

    ReplyDelete
  7. Di sekolah skrg pun ada yg belajar alat muzik...

    ReplyDelete
  8. Mungkin sebab Mia dan suami memang minat muzik, tu yang sofea pon minat main alat muzik... betul ke?

    ReplyDelete
  9. dah ada alat muzik masukkan nyanyian sekali :)

    ReplyDelete
  10. Musik salah satu kaedah pkembangkn minda anak2 jg kn sis ?

    ReplyDelete
  11. Wahh best.. langkah yg positif utk IQ juga.. :)

    ReplyDelete