Resepi Mee Segera Seafood

Monday, February 10, 2014

Resepi Mee Segera Seafood

Ini adalah resepi dari Suami Mia. Memang suka dengan mee segera Cintan. Lebih kenyal dan murah katanya.

Untuk resepi seafood ini Suami Mia gunakan mee segera Cintan perisa kari, ikan sardin dan sambal udang segera. Nak tahu macam mana caranya... jom kita tengok...










Sekejap je masak bila guna microwave. Terus apa lagi... masuk mulut lah...

Sekadar perkongsian Suami Mia... sanggup betul dia ambil gambar satu persatu...

nak tahu apa rasanya... jomlah cuba buat...

41 comments:

  1. wahhh..tak pernah lagi cuba cara camni kak..tak terfikir pulak..lagi senang kan..takyah tumis bagai dalam kuali..tq share kak..nanti boleh try :)

    ReplyDelete
  2. mcm sedap ja.. nnt nak try la kak.. :-)

    ReplyDelete
  3. Nampak menarik juga ni... boleh try nanti :)

    ReplyDelete
  4. Yum...yum..tengah2 malam kalau lapar nie lah makannya....sedap, mudah dan cepat

    ReplyDelete
  5. Heeeeee qila selalu buat maggi guna microwave sep kak mia sepp!!
    Hihihihi.
    Nyummm qila baru je ngidam maggi kari cintan ugh <3333
    nakkkk hehehehe thanks kak miaaaa :D

    ReplyDelete
  6. hahahhaa... once in a while... really gives the 'kick'... :D
    I take 'maggie mee' late at night or past midnight.. the best time is at 3am... eheheheh..

    ReplyDelete
  7. wah...cam sedap je ni...bole la cuba camni...hehehe ^_^
    thanks for sharing kak...^_^

    ReplyDelete
  8. slalu mkn cara yg sma. .tp lbh UMMPPPHHH kalau ada telur rebus skali dgn mee dalam mee tu. . :D rasa pekat dan likat. . :D

    ReplyDelete
  9. very simple and pasti sedap hingga menjilat jari..

    ReplyDelete
  10. simple but tekak xleh terima sardin if x tumis..hehehe..

    ReplyDelete
  11. Hehehe, macam sedap je kak mia. Cuma aima tak makan sardin. Yg lain tu boleh la cuba. Masuk dlm microwave eh :)

    ReplyDelete
  12. sedap je tengok.. nak try jugak la letak sardin..=)

    ReplyDelete
  13. yummy...yummy...

    http://vitaminboutique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. okay...boleh try buat lepas ni...hihihi...

    ReplyDelete
  15. sempoi sgt..tp mia, maggi nie x elok sgt mkn...kurangkan yee, habaq kat encek shuben tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanglah... ni pun dia makan bukannya selalu... jarang-jarang je.... tq ya.

      Delete
  16. Amboi senang dan sedap ni Mia..
    Kakak percaya Mia mesti tumpang makan ni...

    ReplyDelete
  17. xpenah terpikir nak letak sardin... senang gitu...

    ReplyDelete
  18. x pernah plak cuba yang macam ni...mesti sedap ni...kalau tambah sawi pun sedap kot...

    ReplyDelete
  19. assalamualaikum mia...mesti sedap ni...:)

    ReplyDelete
  20. dah lama tak makan... teringin juga... :)

    ReplyDelete
  21. Huh.. lapar lah pulak tengok awal2 pagi ni huhu.. :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.