Belajar Lukis Orang Betul

Tuesday, March 11, 2014

Belajar Lukis Orang Betul



Sofea sekarang sedang belajar melukis orang betul. Tup-tup ada pula kertas putih terselit kat handbag Mia. Bila dibuka... wahhh cantiknya. Lukisan ini Sofea buat dengan Mak Longnya. Ok juga kan...

suka tengok Sofea lukis...

27 comments:

  1. ok. kalau yang tu dipanggil orang betul... orang tipu pulak macam mana ? haha..
    permulaan yg bagus. ada bakat tu

    ReplyDelete
  2. Berapa juta lukisan ni nak jual? kehkeh

    ReplyDelete
  3. bagi kanak2 macam opie baru 5 tahun kan? opie sangat pandai lukis!^^

    ReplyDelete
  4. Pandainya dia..mesti kreatif besar nanti

    ReplyDelete
  5. alaahaii comelnyaa suka tang rambut tu hihihi.

    ReplyDelete
  6. ok dah ni..lama2 makin cantik lukisannya..mcm sy zaman keck2 dulu

    ReplyDelete
  7. cantik...kalau js hurmmmm mmg tak berseni kot...hehe

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum kak mia, selamat pagi. hehee sheila pun tak reti sangat lukis orang.. hehee sheila singgah dan menabung nuff sini~~~

    ReplyDelete
  9. dah makin maju melukis sofea ni..ada rupa orang dah..tambahkan skills melukis lagi :)

    ReplyDelete
  10. Dah cantik daa tuu sophea lukis. heee comel :)

    ReplyDelete
  11. dah ada peningkatan ni kak..kena banyakkan latihan lagi tu.. syabas sofea..

    ReplyDelete
  12. Wah.. mmg ada bakat melukis tu.. all the best for Sofea.. :)

    ReplyDelete
  13. Wow... itu dah considered berbakat tu... ada details, good observation, scaling... waaa.. mak dia pandai jugak kut..or ayah dia... :D
    Asah bakat dia tu... provide her with sketch pad... a lot of it...

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum mia...cantik walaupun baru first time...;)

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum dan salam singgah sini Kak Mia..dah berbakat Sofea melukis...cantikkk...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.