Demam Monopod

Saturday, March 29, 2014

Demam Monopod


Dengan rasminya hari ini kami sekeluarga telah demam monopod... sikit-sikit nak selfie... aduii boleh pengsan.. Best tau dapat ambil gambar sendiri.

Mangsanya sesiapa yang ada berdekatan... siapa lagi kalau bukan Sofea dan Suami Mia.

Bagus juga ada monopod ini, boleh ambil gambar dengan senang. Pakai timer 5 saat atau pun 10 saat. Boleh pusingkan handphone. Nak ambil gambar dari kamera depan boleh, belakang pun boleh juga. Mana-mana lah ikut suka. Kalau rasa nak ambil gambar jauh-jauh, boleh panjangkan lagi batang monopod itu. Semua boleh masuk dalam gambar.

Sempat ambil gambar handphone dengan monopod masa makan kat kenduri kahwin petang tadi.

mood bermonopod....

49 comments:

  1. sekarang ni memang ramai orang guna monopod..

    ReplyDelete
  2. waduh waduh,,,sonoknya guna monopod kan ^_^
    miza suka gila selfie tapi tak de monopod lagik :p :p
    hohohoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah sampai seru patut ada satu tu... mirza..

      Delete
  3. Replies
    1. beli masa ada karnival sales kat plaza angsana..

      Delete
  4. hihihi bestnyaaaa nanti qila nak beliii jugak lah :D <3 hihiii. thanks kak miaaaaaaaa share ni hehehehehe.

    ReplyDelete
  5. saya suka nak memiliki monopod tuu tapii saya tak suka amik gambar haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkkk... hihihi.... boleh juga la tu... buat koleksi...

      Delete
  6. assalamualaikum mia...bestnya berselfie dgn monopod...mama pun nak berselfie ngan anak2 la ...:)

    ReplyDelete
  7. Nah... tak payah susah susah suruh orang lain tolong snap :D

    ReplyDelete
  8. Hehe, sekarang ni memang musim monopod. Senang lah guna monopod kan! :D

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. tapi tripod tu... tak ke macam besar sangat untuk handphone.... huhuhuhu

      Delete
  10. X beli lagi bnda ni pun mmg suka juga berselfie.. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada ni... lagi senang nak berselfie...

      Delete
  11. woahhhh.. mmg demam monopod skang ni.. hehe

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Kak Mia...wahh..hebat dah tarikan Monopod ni kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... haah diana.. kak mia dah terjebak dengan monopod ni.. hehehe

      Delete
  13. wahhh kak.. best tu.. tp hp sy xcanggih sgt, kamera pun blur ja... :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala.. takpe.. ambik je gambar.. janji ada gambar... hehehe

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.