Jumpa Blogger Pendekar Berkuda Di Berjaya Times Square

Sunday, March 9, 2014

Jumpa Blogger Pendekar Berkuda Di Berjaya Times Square


Hari Ahad yang santai. Lepak kat Berjaya Times Square Kuala Lumpur. Makan tengahari kat Food Court. Jumpa pula dengan blogger Pendekar Berkuda. Yang kebetulan ada kat area sini.


Inilah orangnya. Semalam tak sempat nak jumpa. Hari ini baru sempat jumpa. Petang ni dia dah nak balik Pahang. Nampak tak kamera itu, itu yang Mia idamkan dari dulu. Jeles tau. Bestnya... dia ni memang terkenal dengan entri-entri SEO.


Ni menu makanan Mia dengan Suami Mia. Makan sampai licin. Kenyang... alhamdulillah...

sosial time dengan blogger sebelum balik Johor Bahru esok...

26 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah ahad Kak Mia..sedapnyerr menu makanan Kak Mia dan suami...dan tahiah juga sebab Kak Mia dapat berjumpa dengan ramai blogger kat event SBB2014 kemarin..

    ReplyDelete
  2. sedapnye menu tu mia...^^
    jom singgah butik online js
    http://butikleesha.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh.. Pendekar berkuda... selalu jugak singgah blog dia... Rupa-rupanya orang Canon :D
    kami Nikonian :) (Murah sikit dr Canon)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... rasanya macam nikon lebih mahal dari canon....

      Delete
  4. Replies
    1. thanks ya khir... in person ni... hehehe

      Delete
  5. sangat terbaik...baru mula kenal dengan blogger pendekar berkuda nie kak..

    ReplyDelete
  6. ooo..ini pendekar berkuda. hehee. dpt hadiah dari beliau =)

    ReplyDelete
  7. mengeratkan ukhwah sesama blogger.. terbaik kak.. :-)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...wah padat masa jumpa blogger semuanya...:)

    ReplyDelete
  9. tgok entry ni dikala tunggu masa nak balik....terus lapar perut...

    ReplyDelete
  10. seronok dapat sembang lebih bila jumpa kan :)

    ReplyDelete
  11. wah...dah ada entri baru muka saya...
    tak perasan pulak...
    hehe...

    apa-apapun..gembira berjumpa dengan kak n abang...

    kirim salam ya.. hehe...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.