Keropok Ikan Cap Ikan Parang

Wednesday, March 26, 2014

Keropok Ikan Cap Ikan Parang



Alhamdulillah, rezeki petang semalam sebelum balik kerja tiba-tiba Ida datang bagi keropok ikan cap ikan parang untuk Mia dan Kak Aida.

Pucuk dicita ulam mendatang. Kami sekeluarga memang suka makan keropok di rumah. Kebetulan, stok keropok kat rumah baru je habis. Elok benarlah tu.

Terima kasih ya Ida..

 keropok lover....

38 comments:

  1. Sedap tu kak.. lagi2 cicah sos cili^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cicah pencecah dia la deno baru yer :D...
      air lada hahahaha...

      Delete
    2. uikkk wafa.. yang tu belum pernah cuba lagi..

      Delete
  2. keropok cap ikan parang ni...tersohor dari terengganu nih :D

    ReplyDelete
  3. tak pernah lya rasa..mesti sdp kan kak

    ReplyDelete
  4. klu nk,ida leh blikn kt cn.memang sdp..tmpt die fmous.jp je hbs

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh.. bestnya ida.. untunglah dok sana..

      Delete
    2. dh suami org cn..kdg2 naik jemu ngk..org cn,nasi goreng,bihun goreng nk mkn pun kena ade keropok..memang sedap

      Delete
    3. oooo kat sana memang memanjang makan kopok ya... baru tahu ni...

      Delete
  5. Adoiiisss kecuh air liur....jap nak cari keropok.

    ReplyDelete
  6. keropok ikan memang best.. sedapppp... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan... tengok tv sekejap je akan habis keropok yang dimakan...

      Delete
  7. Bestnya..dah lama tak makan keropok goreng ni..

    ReplyDelete
  8. Dah lama tak jamah kopok ikan parang nie...

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...rezeki tu...sedap tu mkn nasi ngan keropok pun sedap...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... memang sedap kalau takde lauk...

      Delete
  10. Assalamualaikum Kak Mia..wahh...sedapnyer makan sambil cecah dengan sos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana... dengan sos pun sedap juga tu...

      Delete
  11. wahh boleh cuba ni..

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  12. makan ngn nasi bsama lauk pauk yg lain, cicah cili .. sodap jgk ni =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.... penyedap dan penambah selera pun ya juga...

      Delete
  13. goreng dan cicah dengan sos cili memang sedap

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.