Macam Lukis Rumah

Monday, March 3, 2014

Macam Lukis Rumah



Perkembangan terkini Sofea di bidang lukisan, sekarang ini dah pandai sedikit lukis rumah. Bila diperhatikan.. cantik juga Sofea lukis.. Kecil-kecil dah minat nak melukis. Tingkap rumah ini berbentuk tiga segi. Unik betul.

suka dengan imaginasi Sofea...

28 comments:

  1. Replies
    1. memang tengah berkembang dan macam2 la akan dilukisnya..

      Delete
  2. Replies
    1. macam iklan susu kanak-kanak kat tv plak.... hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. amik dari kartun smurf kot... kak mia dah lama tak tengok kartun tu..

      Delete
  4. ada minat dah tu kak, insyallah boleh di asah lagi.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. kita tengok lagi 2-3 bulan nanti..

      Delete
  5. Assalamualaikum Kak Mia...kreatif dah lukisan Sofea...walaupun ada senget sikit bentuk rumah yang di lukis..

    ReplyDelete
  6. Tanda positif pkembangan otak ank2 ni.. ^^

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...permulaan belajar melukis tu lama2 mesti cantik...;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.