Mee Rebus Menu Tengahari Tadi

Thursday, March 27, 2014

Mee Rebus Menu Tengahari Tadi


Tengahari tadi Mia keluar makan dengan staf ICT yang lain ke restoren yang berhampiran dengan pejabat. Cuaca tersangatlah panas teriknya. Menu pilihan Mia, mee rebus. 

Lepas makan, ada yang singgah MYDIN sekejap untuk beli barang keperluan dan kemudian barulah naik ke pejabat.

balik pukul 3.30 petang tadi.... (^_^)

36 comments:

  1. kalau sy mesti mintak tambah tauge segar... sedap terasa meletup2 dalam mulut :))

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak rasa mee rebus...kat sini tak ramai yg jual mee rebus

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo... orang melaka kurang minat mee rebus kot...

      Delete
  3. Replies
    1. sekali sekala... memang terasa sedapnya...

      Delete
  4. assalamualaikum mia...wah sedapnya...:)

    ReplyDelete
  5. lama tak merasa mee rebus. Paling sedap mee rebus mastangani kat Teluk Intan. Fuh!slurpp....

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Kak Mia...wahh...nampak sedap jer Mee Rebus tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana.... memang sedap ni..

      Delete
  7. sedapnya..lama dah teringin mi rebus ni

    ReplyDelete
  8. wahh...mesti sedap..hehee terliur dah ni =D

    ReplyDelete
  9. Lamanya tak makan mee rebu ni kak.

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  10. saya sampai sekarang konfius dengan mee rebus, mee bandunf, mee kuah... satu lagi mee kari... kat belah sini mee rebus kuah pekat... tapi bukan kari... kalau kat belah kelantan mee rebus kuah cair... apa-apa pon mee kari adalah faveret :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai wafa.. banyak bezanya... camne pula leh confius ni.... heheheh mee kari memang sedap... tapi mee rebus dan mee bandung lagi sedap..

      Delete
  11. sedapnya mee rebus..mcm ala2 soto tu kan kak

    ReplyDelete
  12. hurm..nampak menarik...terliur pulak...lol

    ReplyDelete
  13. sedapnya mee rebus..lama tak makan.=__='

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. dah boleh makan ni maria.. dah abis pantang kan..

      Delete
  15. off topic sikit kak...aritu try rase mee bandung muar.. 1st time rase sudah jatuh cintaaa laa... ^_^

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.