Ole-Ole Dari Vietnam

Friday, March 14, 2014

Ole-Ole Dari Vietnam



Wahhh... bestnya dapat ole-ole dari Sally. Ingat juga nak belikan ole-ole untuk Mia semasa pergi ke Vietnam tempohari. Sweet sangat ni.

Mia dapat t-shirt, purse dan fridge magnet dari Vietnam. Made in Vietnam gitu. Alhamdulillah... terima kasih banyak-banyak kat Sally... Ai is terharu sangat.... (ayat ai is berjangkit dari geng meja nombor 19 SBB2014).

sayang sangat kat Sally tau...

56 comments:

  1. salam kak mia...bestnya dapat ole2 dari vietnam...banyak koleksi tu..

    ReplyDelete
  2. best nye . fridge magnet tu leyla suke . suke kumpul benda tu banyak2 .

    ReplyDelete
  3. tahniah akak.wow jauh tu dari vietnam

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah, ada org igt kat akak..lawa juga baju tu kak.."ai is minat pulak".. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa.... boleh lah kirim dengan sapa2 yang gi sana nanti... ai is suka...

      Delete
  5. Replies
    1. u is jangan jeles... nanti minta dengan sally ya... heheheh

      Delete
  6. Bila la ada orang nak belikan aku ole ole dari luar negara.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..rezeki..wah banyak ole² yang dibawak oleh kak sally ye.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum dan salam singgah Jumaat Kak Mia....bestnya dapat ole2 dari Vietnam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana.... alhamdulillah...

      Delete
  9. waduh...
    mmg untung ni dpat dari vietnam..
    nk kena mintak jugak ni ngan sally.
    hehe

    ReplyDelete
  10. Would you like to share it to me???

    ReplyDelete
  11. kak sally.. smpai hati tak bagi kita ok

    ReplyDelete
  12. wah...bestnya...boleh buat koleksi.....

    ReplyDelete
  13. Gi Vietnam bawa duit Rm3000 tak cukup Mia. Buah tangan utk kawan2 pun dah beratus2 habis... Rezeki Mia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan... kena kumpul duit banyak2 ni...

      Delete
  14. assalamualaikum mia..wah bestnya dpt ole2 dr vietnam tu.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... haah.. memang best..

      Delete
  15. x silap nana, nama sagon tu sejenis makanan ringan dari kelapa..huhu
    sedap makan sagon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo ye ke.. kak mia tak tahu yang tu... tq nana..

      Delete
  16. seronoknya kakmia dapat ole2 dari jauh :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.