Pergi Kenduri Kahwin Di Masai

Sunday, March 30, 2014

Pergi Kenduri Kahwin Di Masai

Petang semalam, kami pergi ke kenduri kahwin anak sulung Pakcik Mia di Taman Sierra Perdana, Masai. Pakcik Mia ni adik kepada Ayah Mia. Kononnya nak keluar lepas tengahari tetapi hujan lebat. Tunggu hujan teduh, barulah keluar rumah. Keluarga Mia (Ayah dan Mak Mia) dah datang lebih awal lepas tu terus pergi ke kenduri kahwin kat Kota Tinggi pula.

Mia cuma pergi satu kenduri ni je. Lepas tu, sakan berselfie dengan monopod.







Jarang dapat berjumpa dengan keluar Pakcik Mia ni. Selalunya, masa hari raya saja lah. Sedap dapat makan nasi minyak.

"Selamat pengantin baru ya Taufik, semoga berkekalan jodohnya hingga ke akhir hayat"

sweet family....

32 comments:

  1. Wah selfie n fish eyes len nampak . Selamat Pengantin Baru buat en.Taufik.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak Mia...wahh bestnyer selfie and fish eyes leser nampaknya...cantik...semoga berbahagai untuk kedua mempelai..

    ReplyDelete
  3. Cantik nyaa kak mia makin lama kan hihii
    Wah wah bau kedai lah :p hihihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk hehehe.... bau kedai sekejap je ni... heheheh

      Delete
  4. Bila rasa teringin nak makan nasi kenduri takda pulak jemputan..hemmm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa kesiannya PCL.. boleh pergi kat kedai makanan yang jual nasi minyak....

      Delete
  5. musim cuti sekolah kat kmpung sy pun byak sgt jemputan kahwin..kalau sy,mmg dijemput untuk cuci pinggan mangkuklah..upahnya,makan + kain tuala..hehe..btw,jom join segmen sy,http://eppy25.blogspot.com/2014/03/segmen-mencari-bloglist-by-eppy-ismail.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo.. haah kan.... thanks ya sudi jemput. kak mia terus join...

      Delete
  6. Selamat Pengantin Baru Taufik "bahgia hingga akhir hayat"

    ReplyDelete
  7. Congrats and wish they live happily ever after!

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...selamat pengantin baru buat pasangan...:)

    ReplyDelete
  9. Saya mohon pendapat semua

    klik http://fuzamusa.blogspot.com/2014/03/cheque-cash-out-status-hilang-dari.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok fuza.. mia dah terjah tadi dan tinggalkan komen.

      Delete
  10. serba putih pengantin nya... semoga berbahagia hingga ke jannah.. :-)

    ReplyDelete
  11. wah sakan bermonopod skang ni..tahniah untuk pengantin :)

    ReplyDelete
  12. bestnya dpt makan kenduri org kawin...selfie jgn tak selfie :)

    ReplyDelete
  13. Entah macamana terbaca entri ni...lah kat sierra perdana ke kak mia...dah dekat sangat dengan umah saya tu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.