Wordless Wednesday 105

Wednesday, March 26, 2014

Wordless Wednesday 105


Cara mudah hafal sifir 9.

35 comments:

  1. another way to look at sifir 9 hahahaha... sebelum ni pakai jari jer :D

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...bagus n senangnya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... memang mudah nak hafal ni...

      Delete
  3. hehehe..tringat pulak time skolah rendah dulu
    hafal sifir 9 pakai jari.
    heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang kelakarnya... tak cukup dengan jari tangan... jari kaki pun join sekali... hehehe...

      Delete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah sini Kak Mia...rasanya dah lama Diana tak singgah sini...belajar sifir yang senang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam diana.... memang seronok belajar sifir ni...

      Delete
  5. Wah mudahnya fomula...sukanya...memang tak pernah nak hafal. Sifir lain sama juga ker ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... sifir lain cubalah kira sendiri... hehehe

      Delete
  6. Thanks sharing :)

    Kalau kak mia ade mase meh singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 dear... kak mia dah terjah jap malam tadi taufiq...

      Delete
  7. caranila yg saya dok guna dari dulu sampai sekarang hehehe..

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  8. teringt zaman sekolah rendah dulu, kalu tak hafal, kena berdiri atas kerusi...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai kesiannya.... kena hafal juga kan... masa tu...

      # kak mia hafal.. sebab takut kena berdiri... huhuhh

      Delete
  9. Formula terbaik.. mmg betul mudah.. :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.