Dah Lebih 1000 Follower Di Instagram

Thursday, June 12, 2014

Dah Lebih 1000 Follower Di Instagram



Alhamdulillah.... dah ada lebih 1000 follower di instagram Mia. Seronoknya... terima kasih pada semua yang follow Mia di instagram.

Baru ada 586 posts kat instagram.

mood suka... (^_^)

21 comments:

  1. Tahniah kak mia...x lama retis dah kak mia..hehehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...wah dah ramai follower mia tu tahniah2 yer..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Mia... Hadiah giveaway zumal dah terima, ada entri khas zumal buat kat sini
    http://duniazumal.blogspot.com/2014/06/yang-dinantikan-telah-tiba.html

    ReplyDelete
  4. Nmpk tak semua suka Kak mia kn....me too..
    Tahniah taw Kak mia....

    ReplyDelete
  5. syira tde ig pun..kalau tak..dah follow kak mia..hehe

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum... kak mia,

    tahniah... semakin ranai yang follow IG kak mia...

    mselim3

    ReplyDelete
  7. Muz salah sorg drpdnya, haha.... Hebat kak mia ni

    ReplyDelete
  8. tahniah kak..nad pun tak sampi tu..hehe

    ReplyDelete
  9. wahh.. tahniah kak... tp sy xde ig.. kalu idak.. ley tambah sorang lg follower akak.. ^_^

    ReplyDelete
  10. wow...banyak tu..dah lama tak tengok IG

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.